Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '11

 
Kategori
İnternet
 

Dürtmenin psiko-patolojisi

Dürtmenin psiko-patolojisi
 

İleride bu yazı için -belkide- "tarihteki ilk DÜRTOLOJİ yazısı denilebilir... Kim bilir? :)))


Sabiha Rana'nın yazısını okuyunca, biri beni dürtü. Ben de dürtümsel durumları düşünmeye başladım. Bir tür dürtme metaforunun içine girdim. Bu metafor bir anafora dönüştü ve kafamda soru üzerine soru oluştu! Bu kadar çok soruyu kendime saklamanın sorumluluğuna katlanamayacağıma karar verdim. İşte bazıları: 

* Dürte işinin 'edilgeni' dürtük mü olur? 

* Peki, feysbuk 'geri dürt' diyerek dürtüşmeyi mi teşvik ediyor? 

* Geri dürten, dürtük olmaktan kurtuluyor mu? 

* Dürten ve dürtülen tanımlanması gereken durumlar mı? 

* O zaman, dürtük ve dürtülgen diye bir şeyleri de tanımlamak gerekir mi? 

* Bu kadar -tırıvırı'yı- inceleyen varken bunları bilimsel temele oturtup buna da DÜRTOLOJİ diyebilir miyiz? 

* DÜRTOLOJİ bilim midir? DÜRTOLOJİ bilim ise, ben neyim? 

O ZAMAN:
* Fazla dürtülmekten şikayet edenler, FEYSBUK MADURLARI diye örgütlenir mi? 

Hep sevgi ile kalın. 

Murat SEVGİ
Bilimsel dürtolojinin kurucusu(*) 

______
Sabiha RANA'dan Dürtmenin FEYS'leri üzerine:
http://www.naberler.com/Blog.aspx?Web=sabiharana&CID=6617 

* Ottan-bottan şeyleri bilim diye çıkarıyorlar. Benim neyim eksik! :)) 

 

 
Toplam blog
: 370
: 1092
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

1969 doğumlu. Tasarımcı, endüstriyel otomasyon sistemleri için yazılım geliştiriyor. Yüksek öğren..