Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Efes Pilsen yarışmasının sonuçları...

Efes Pilsen yarışmasının sonuçları...
 

Arkadaşlar, Efes Pilsen blog yazarı ben olmalıyım yarışmasının gizli sonuçlarını ele geçirmiş bulunmaktayım.

Çok gizli!

Türk halkına duyurulur; Bir süredir Efes Pilsen olarak gerçekleştirdiğimiz ”Efes Pilsen Blog Yazarını” arıyor yarışması sonuçlanmıştır. Buna göre sıralama şöyledir.

1.Eyyüp yıldırmış(Altın fıçı bira ödülü)

2. Murat HACIOĞLU( Gümüş fıçı bira ödülü)

3. TURGUT ÇELİK (Platin fıçı bira ödülü) sahibi Olmuşlardır.

Aşagıda ismi geçen diğer katılımcılar ise iki sene boyunca her ay 30 kasa bira ile ödüllendirilmişlerdir. Ödül töreni daha sonraki bir tarihte kamuoyuna ilan edilecektir. Hayırlı ve uğurlu olsun.

Yarışmaya aşağıdaki katılımcılar,

"Efes Pilsen Blog Yazarı Ben Olmalıyım, Efes Pilsen İçin Kim Hangi Konuyu Yazsın ve Yazamamak Korkusu yazılarıyla :Murat HACIOĞLU(3 yazı yazmış)

Efes Pilsen'in aradığı blog yazarı isimli yazısıyla: mamut

Efes Pilsen Blog Yazarı Ben Olmalıyım! isimli yazısıyla: Gülgün Karaoğlu

Herkes sizin gibi içse! isimli yazısıyla: Orhan Tez

Neden ben! isimli yazısıyla: Newyorker

Efes Pilsen Blog Yazarını Arıyor! isimli yazısıyla: Sabiha Rana

Blog Köpürüyor isimli yazısıyla: Alev Meisel

Efes Ekstra isimli yazısıyla!: Ahmet Balcı

Birayı İngilizce İçecek Bloger Aranıyor isimli yazısıyla: Aydın SEVİNÇ

Efes Pilsen Blog yazarı ben olmalıyım isimli yazısıylaHasan Hüseyin Çabuk

Bence Ömer Hayyam olmalı… isimli yazısıyla: eyyüp yıldırmış

Efes Pilsen Blog Yazarı Ben Olmalıyım: Murat GÜLCEK - Yakamoz35

Blog“Blog yazarı” arayan Efes Pilsen’in acelesi ne? isimli yazısıyla: TURGUT ÇELİK" katılmılardır.

Not: Ödüllerini kabul etmeyen yarışmacılar haklarını bir sonraki yarışmacıya bırakmış sayılırlar

………………………. ………………………. ……………………….. ………………………..

Durum böyle. Tüm Türk Milletine hayırlı olsun.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..