Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '16

 
Kategori
Blog
 

En genç blog yazarımız....

En genç blog yazarımız....
 

Bu başlığı bundan 9 yıl önce aşağıda linkini verdiğim o zamanlar 5 aylık olan torunum Defne’nin bilgisayar başındaki fotoğrafıyla  birlikte  bir kez daha kullanmıştım.

http://blog.milliyet.com.tr/en-genc-blog-yazarimiz/Blog/?BlogNo=81198 

Geçtiğimiz günlerde benim sayfamda misafir olarak bir yazı yazmış,  geçen yıl da 24 Kasım öğretmenler gününde blog yazarlığı için başvuruda bulunmuştu. Birkaç gün önce başvurusu kabul edilerek o da artık blog yazarları arasına katıldı.  Kendisi Temmuz ayında tam 9 yaşında olacak. Sanıyorum şu durumda kendisi Milliyet Blog’un en genç yazarı. İlk yazısı 20 Nisan 2016 da yayınlandı. İlk yorumunu da sayın Abdülkadir Güler  yapmış. Kendisine desteğinden dolayı teşekkür ediyorum.  23 Nisan için yazmış olduğu ikinci yazısı da biraz önce yayına çıktı.

Bütün çocuklar tertemiz ve saf olarak doğarlar. Bu yüzden profilinde ne rümuz, ne de müstear isim kullanmadan direkt olarak kendi adı ve soyadını kullanmış. Bu durumda beni de utandırdı. Ben de yarından itibaren 9 yıldır kullandığım Işık soyadı yerine  gerçek soyadım olan Özışık’ı kullanarak yazılarıma devam edeceğim.  Bütün dileğim bizlerden sonra da çocuklarımızın ve torunlarımızın da vatan, millet sevgisi ile yollarına devam etmeleridir.

Önerdiğim yazarlar arasına aldığım Defne’ye yazı hayatında başarılar diliyorum.  

http://blog.milliyet.com.tr/hayvanlar-bizim-dostumuzdur/Blogger/?UyeNo=3455572 

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..