Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '11

 
Kategori
Matematik
 

En yalnız rakam mı!

En yalnız rakam mı!
 

sen bir tanesin

ben bir tane ...!

hani birbirimizden gitsek bile kocaman bir sıfır kalır ortada...

ikimizin de içine hapsolduğu bir sıfır...!

 

diyelim topladın, toplandık ...

yine bir birimiz, bir diğerimiz....;  ve yine İKİ miz...!

hani bölsen beni bana ; direkt sen çıkarsın karşıma...!

bir..!

 

bazen öfkelenip çarpıyorsun bana

çarp  (1)bir le... pekala... sonuç ortada mı yine...!

hani aksiliğin tutuyor ;

bazen tutup SIFIRLARDAN BİR MANA buluyorsun aramıza

görüp bakalım ; 1 + 0 + 1 = . ..?

1 + 0 + 1 = 2

 

2 tane 1....sonuçta kalan ikimiziz... :)

 

hani bazen bir sıfır yapıştı diye, kızıyorsun bana..

10 + 1 = ...?

fena mı yani, yanyana geliyoruz işte...!

10 + 1 = 11..:)

 

 

Y S

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 27
: 606
Kayıt tarihi
: 03.10.10
 
 

En çok kullandığım kelimeler; boşver, farketmez ve sen bilirsin'dir! Denizi, kumsalı, rakıyı, şar..