Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '13

 
Kategori
Siyaset
 

Erdoğan gibiler iktidar olduğu sürece, 100 yaşına kadar yaşarım; ölmem ben herhalde!

Erdoğan gibiler iktidar olduğu sürece, 100 yaşına kadar yaşarım; ölmem ben herhalde!
 

Erdoğan gibiler iktidar olduğu sürece, 100 yaşına kadar yaşarım; ölmem ben herhalde!


Gülmenin ömür uzattığını, bilir misin sen de? İyi o zaman... Mesele yok! Çünkü Erdoğan gibiler iktidar olduğu sürece, 100 yaşına kadar yaşarım; ölmem ben herhalde!

Bazen kendime diyorum ki: " Ya oğlum... Cem!... Sayın başbakan, kendi söylediklerini duyuyor mu acaba? Ve o duyduklarına, kendisi de gerçekten inanıyor, kendi cümlelerini kendisi de gerçekten ciddiye alıyor mu acaba? " Ciddiye almıyor ve " Politika işte! N'apalım! " diyorsa; ne ala! Yok, bütün bunları bilerek, inanarak söylüyorsa; vay ülkemin, vay halkımın haline! Yandı gülüm keten helva!

Çünkü Erdoğan'a göre, Taksim'de, Gezi Parkı'nda polis, kahramanca görevini yapmış! Ve bunun sonucunda da, 24 ay boyunca taltif ödülü almaya hak kazanmış... Orada görev yapan polisler, adam başı 1000 lira civarında başarı ödülü alacakmış...

Ya ben başka bir ülkede yaşıyorum ya da bu gördüklerim, kötü birer kamera şakası...

Ülkemin başbakanı, günlerdir kendi halkıyla boğuşan, ülkeyi yönetenlerin talimat ve takdirleriyle yol vermesi yüzünden, ısrarla orantısız güç kullanan, sayıları giderek artan ölümlere, değişik düzeyde sayısız yaralanmalara sebep olmuş, aynı ülkenin vatandaşı olduğu insanlara, plastik mermi sıkan, biber gazı ve göz yaşartıcı bomba atan, tomalarıyla tonlarca tazyikli suyu yağmur gibi yağdıran, tüm bu aşırılıklarına rağmen, duruma bir türlü hakim olamayan, huzur ve güveni ne bölge ne ülke genelinde sağlayamamış bir teşkilata övgü üzerine övgü, ödül üzerine ödül yağdırıyor!

Ne tuhaf! Allahım, sen benim aklımı koru! Biliyorum... Bu gördüklerim, kötü birer kamera şakası...

Günlerdir Polis Akademisi serisini bile aratacak kadar büyük acemiliklere, kuralsızlık ve kanunsuzluklara imza atmış olanlar; berbat  bir polis devletinin provasını yaparken, kendi kendine!Sanki yaptıkları çok iyi, çok doğru şeylermiş gibi, her gün ayrı bir iltifat, her gün ayrı izzet, ikram, itibar şakıması! Kahraman polislik buysa eğer! Beceriksiz, başarısız polislik nasıl bir şey acaba?!!

Erdoğan gibiler iktidar olduğu sürece, 100 yaşına kadar ölmem; yaşarım ben herhalde!

Bir ülke başbakanı düşünün ki: " Polisin orantısız güç kullanması hakkında ne düşünüyorsunuz? " sorusuna; " Polisin orantısız güç kullanmasını istemiyorlarsa; onlar da rahat dursunlar o zaman! " cevabı verebilsin.

Hani ilkokulda, söz geçiremediği arkadaşlarının adını tahtaya yazarak, yaptığı " Konuşanlar " listesinİ hocalarına yetiştiren! Sınıf başkanlarımız vardı ya hani... Daha o zamanlardan görüp, tanıyıp, alışmak, katlanmak zorunda kaldığımız... Sayın başbakanın: " Onlar da rahat dursunlar o zaman! " cevabı; bana malesef o günleri ve o acemi sınıf başkanlarını hatırlattı.

Kötü sınıf başkanı, konuşanları öğretmenlerine havale ederdi; başarısız bir başbakan da, sakinleştiremediği, ikna edemediği, sözünü dinletemediği, daha acısı, tahammül de edemediği vatandaşlarının; en az yarısını polislere havale etti! Tıpkı çocukluğumuzun acemi, başarısız, kendine güvensiz sınıf başkanları gibi!

Erdoğan gibiler iktidar olduğu sürece, 100 yaşına kadar yaşarım; ölmem ben herhalde!

Türkiye'yi yönetmeye çalıştığı son 11 yılda, ne kadar yorulduğu, sinirlerinin ne kadar yıprandığı, bedeni, ruhu, düşüncesi, enerjisi, fikri, neyi varsa alt üst olmaya başlayan, tahammül sınırları her gün bıraz daha gerileyen, kulaklarını sıkı sıkıya tıkamış, yalnızca kendi konuşan, kendi dinleyen bir başbakan!; bu şekilde davranarak; nasıl da antipatikleştiğini, partilisi, seveni, sempatizanı, kimi varsa; tanıdığı, bildiği; herkese nasıl da haksızlık hatta ihanet ettiğini göremeyecek kadar kendi devasa kibirine esir etmiş durumda ruhunu...

Böyle bir başbakana sahip olmaktan, ne kadar büyük bir üzüntü duyuyor olsam da... Kendi kendime Söylenmeden duramıyorum bir türlü... Erdoğan gibiler iktidar olduğu sürece, 100 yaşına kadar yaşarım; ölmem ben herhalde!

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..