Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

Erkekler enerjiyi sadece kadınlardan aldığını mı sanır?

Erkekler enerjiyi sadece kadınlardan aldığını mı sanır?
 

Onlardan pozitif  enerji aldıkça egolarımı belli düzeyde tutmasını öğreniyorum. Sıfırlamıyorum. Yüksek perdeden egolarım hiç yoktur. İhtiyacım olduğu kadarını barındırıyorum içimde. Sadece farklılığımı öne çıkarmak için kullanıyorum egomun küçüçük parçacığını.

"Evet farklıyım" diyorum çünkü; her kötülüğün farkında olup, iyiliği tercih edenlerdenim.

"Onlar" dediğim, mağazamda çalışma masamın önünde duran biblolarım, duvarda asılı resimlerim, kendi tasarlamış olduğum subjektif görsel çalışmalarım, merhum babamın kullanmış olduğu arada sırada o yıllarda oyuncak gibi kullanıp tıngırdattığım tamı tamına kırk yıl önce satın alınmış 'Facit' marka hesap makinası, amcamla siyah-beyaz çekilmiş fotografım, kardeşlerime ait vesikalık fotograflar, eski radyo-telefon ve diğerleri..

Her sabah mağazamın kapısını açıp içeri girdiğimde doğmuş olduğum köy evimdeki anılarım tazeleniyor dağarcığımda. Yorgun hesap makinasına baktıkça yüreğimden daha farklı şeyler hissetmeye başlıyorum. Emeğin, vicdanın, vefanın ne olduğunu daha iyi anlıyorum.

Demem şu ki, onlardan aldığım enerjiyi işime aktarmaya çalışıyorum gün boyunca. İçimde yoğurup yoğurup harmanlıyorum tüm güzellikleri ve günü noktalıyorum yarın tekrar etmek üzere.

İçimdeki fırtınalı duygularımı açığa çıkaran, mağazama oğlu için alışveriş yapmaya gelen, bana göre duruşu ile söylemleri ile hayata bakışı ile ideal anneye teşekkür ediyorum.

Elbette ideal anne çocuğuna giysi almakla, sağlığı ve beslenmesi ile ilgilenmekle olunmuyor. Daha bir farklı şeyleri sarmaktır bedenine. Daha farklı şeyler ile beslemektir. Örneğin, sanat ruhunu katmaktır yüreğine çocuğun.

Farklı şeyler ile beslemek, çocuğa farklı şeyler kazandırır. Hayata bakışını değiştirir. Sorgulama edinimi kazandırır unutmayalım.

 Ben o annede o ışığı gördüm. 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..