Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '12

 
Kategori
Futbol
 

Ernst kaç tane sarı kart gördü?

Ernst kaç tane sarı kart gördü?
 

Kısa, oldukça kısa bir blog olacak..

Süper Final'deki BJK-GS maçıyla ilgili bir soru sormak istiyorum..

Lütfen yanlış anlamasın kimse; ironi yok, espri yok, mizah yok.. Ciddi ciddi kafamdaki soru işaretinin cevaplanması adına soruyorum bunu.. Bilen bir arkadaş cevap verirse sevinirim..

Soru şu: Ernst bu maçta kaç tane sarı kart gördü?

Çünkü benim bildiğim şu: Ernst zaten maç içinde 1 sarı kart gördü. Bir de maçın bitiş düdüğünden sonra hakeme tepkisinden dolayı bir sarı daha gördü.. Yanlış görmüşsem lütfen düzeltin..

Yok eğer doğru gördüysem;

1- Ernst "kırmızı" kart görmüş durumda mıdır?

2- O kart başkasına çıktı da ben mi Ernst'e çıktı diye yorumladım?

3- Ernst Trabzon maçında oynarsa BJK hükmen 3-0 yenik olur mu?

4- Eğer doğru gördüysem; medya neden hiç yazmıyor bunu?

5- Bu iki sarıdan sonra Ernst PFDK'ya sevkedilmiş mi? Yoksa "Zaten hakem bir sürü hata yaptı, adam sinirlenmekte haklı" denilerek mi sevkedilmemiş? Hakem hatası olan maçta tıpkı seyircinin sahaya inip futbolcu dövmesi serbestmiş gibi, futbolcunun da hakeme hakaret etmesi sadece kart ile mi cezalandırılır?

 

Bu konularda sevgili blog yazılarından "doğru" bildiklerini yazmalarını rica ediyorum.. Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp.. Lütfen kimse altında başka bir niyet aramadan cevap versin.. 

 
Toplam blog
: 93
: 585
Kayıt tarihi
: 27.01.09
 
 

Elektronik ve haberleşme mühendisiyim. Galatasaray taraftarı; evli; 1 erkek çocuk babasıyım. ..