Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Eşek şakası!

Vakayinüvis Hanımın eşek şakası ile mizahın arasındaki ince çizgiyi açıkladığı yazısını okuyuncaya dek eşek şakasının ne olduğundan haberim yoktu!

Baktım internetten de; ohoo, biz bu tür şakalarda nirvana yapmışız da haberimiz yok!

Bu tür şakaları eşek yapamaz, baştan söyleyeyim!

Yaparsa kesinlikle eşek değildir!

Düşünüyorum da eşek nasıl şaka yapabilir ki ismiyle anılsın!

Çifte atabilir!

Elma verirsin yesin diye; elini dişler! ( bilmem elma yer mi?)

Bu iki versiyonda zekâ belirtisi yoktur! İçgüdüsel bir olgudur sanırım!( sanırım dedim!)

Ama bizim şakalarımızdan zekâ fışkırırdı! (insan unsurunda bu var!)

Hadi bir tanesini anlatayım!

Arkadaşların yatakhanesindeydim! Termostan bir bardak su doldurdum içtim! Bardağın dibinde kalan bir yudum suyu da bizim Bilal’ın yatağına savurdum!

“Ahmet, Bilal gelince kızar sana şimdi!”

Hemen o anda şakayı kurguladım kafamda!

Dışarı çıktım!

Bizim Bilal, elinde termosla geliyor işten!

“Bilal!” Dedim! “Varol senin yatağına su döktü! Bardağın yarısını içti, kalanı senin yatağına döktü! Ben olsam var ya, bir termosu onun yatağına boşaltırdım!”

Hemen kendi odama geçtim! Yatağıma uzandım! Bekliyorum ne olacak diye!

Allah rahmet etsin Cemal’le geldiler!

“Vallahi Ahmet döktü diyorum sana inanmıyorsun! Yalan mı Ahmet?”

“Ne oldu yahu?”

“Bilal, Varol’un yatağına bir termos suyu boşalttı!”

“Bana ne? Niye yapmışsa iyi yapmış!”

“Sen döktün ya Ahmet!”

Bilal şaşırmış durumda! Bana mı inansın Cemal’e mi?

Sanırım Cemal’e inandı!

Bunun neresi eşek şakası arkadaşlar?

Tamam, Varol o gece yatağında yatamadı ama böyle şakalar zekâ belirtisidir bence!

Ben bu yazıyı mizah kategorisinde yazmayacağım ama! Denebilir şimdi!

“Yapmış bir eşek şakası mizah diye anlatıyor!”

Gündelik yaşamda yayınlayacağım!

Ben gündelik yaşamda da eşek şakası yaparım!

Gün geçmez!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..