Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '09

 
Kategori
Müzik
 

Eurovision 2009!

Eurovision 2009!
 

Hadise... Çok konuşuldu, beğenldi, eleştirildi ve şimdide niye birinci olmadın diye yargılanır.


2009 Eurovision yarışmasında 4.sırada olmamız çok hoştu. Burada rahatsız olmamı sağlayan Norveç'in kazanması oldu. Aslında çok iyi bir keman şavu yaptı. Ama o kadar güzel şarkılar vardı ki, gerçekten bu şarkımı oy aldı ve kazandı dedirtiriyor insana ya da en azından ben bazen o düşüncelere sahip oluyorum. Fakat bir çok kanalın orada yaptığı konuşmalar sonucunda bir çok kişinin, Norveçi beğendiği dile getirilmişti.
Evet, çocuk gençti, yakışıklıydı ve güzel de sayılabilecek bir performans sergiledi.
Ben yarışma öncesinde bir kaç şarkıyı dinlemiştim. Ama bunların arasında bilmediğim bir şarkıyı final gecesinde görünce çok şaşırdım. Çünkü çok beğenmiştim ve severek dinliyodum, bundan sonrada severek dinleyeceğimden eminim. Bu şarkı, Arash ve Aysel'in seslendirdiği Always adlı beste idi. Tabi ki onlarda 3. olarak iyi bir sonuç elde ettiler. Ama 2. olan İzlanda o şarkılarla karşılaştırıldığında ne kadar iyiydi bilmiyorum. Olumsuz ve önyargılı bakmak istemediğim gibi insanlarında o şekilde bakması hiç güzel değil. Çünkü gelen sonuçlar bizim gibi insanlardan geliyor ve onlarında zevkine diyebilecek bir şeyimiz yok.
İyi bir yarışma oldu. Belki eleştirilebilecek çok ayrıntı var. Fakat bunun yerine pozitif düşünüp, diğer senelere daha sorunsuz çıkmayı planlamak olsa gerek. Bu arada belki de bir çok kişinin şaşırdığı Fransa'nın o kadar geri planda kalmasıydı. Dünyaca tanınmış ve 16 milyon satış yapmış bir insanın, bu yarışmada böyle geri planda kalması gerçekten şaşırtıcı görünüyor. Ama bana sorsanız bende oy vermezdim. Çok güzel söylemiş. Fakat bu tür bir yarışmanın çok fazla favorisi sayılabilecek bir şarkı değildi. Gençlik eğlence anlayışına çok hakim. Bu arada da Norveç'in de hızlı bir parça seçmemesi ve aynı zamanda yarışmayı açık ara önde bitirmeside, bazen düşüncelerimizi tersliyor.
Konuşuldu, başladı, devam edildi ve son gün geldi, bitti. Sonuçta diğer ülkere kıyasla iyi bir sonuç elde ettik. Bundan sonraki yıllarda başarı getireceğimize eminim.

 
Toplam blog
: 59
: 588
Kayıt tarihi
: 08.05.09
 
 

Hayata dair çok fazla beklentim var aslında, fakat bu beklentileri karşılayabilcek zamanı yaratma..