Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ferdi'ye Yılbaşında yeni bir hayat hediye etmeye ne dersiniz?

Ferdi'ye Yılbaşında yeni bir hayat hediye etmeye ne dersiniz?
 

Yeni yıl yaklaşırken hediye almayı düşünen herkese bu çağrım. Bu yılbaşında yeni yıla girerken, Ferdi'ye bir can hediye etmeye ne dersiniz?!. Ve bu hediyeyi, sevgili Ferdi'ye bir an önce ulaştırmak için elinizi çabuk tutmaya ne dersiniz? Hediyeye ayırmayı planladığınız tutarı, şimdiden, evet şimdiden, çabucak Ferdi'nin yardım bağışları için açılmış hesabına yatırmaya ve yılbaşı geldiğinde de, hediye olarak bu bağış makbuzunu sevdiklerinize vermek sizce de iyi bir fikir değil mi?

Bu dünyada, bir can kurtarmaya katkı sağlamaktan daha hayırlı ve insanı daha mutlu edecek başka bir davranış var mı ki?!. Bence yok! Eğer birisi benim adıma böyle bir jest yapmış olsaydı ve günün birinde bana böyle bir banka dekontu uzatıp ''Bak Leyla'cığım, bu senin yılbaşı hediyen. Dekontun üzerindeki tarih bir kaç hafta önceye ait ama mazur gör n'olur! Acele etmek zorundaydım çünkü bir canı kurtarma olayı söz konusuydu ve çocukçağızın da zamanla yarışması lazımdı. Ben bir kaç hafta daha bekleseydim geç kalmış olabilirdim! O nedenle elimi çabuk tuttum ve bir kaç hafta önce senin adına bu bağışı yaptım. Çam sakızı çoban armağanı.. Ama Ferdi için canına can katacak bir damla! Tıpkı çiçeklere verilen cansuyu misali. Bu can suyunda bizim de bir kaç damla katkımız olsun istedim'' deseydi, boynuna sarılır ağlardım herhalde.

Düşündüm de, yaklaşmakta olan yeni yıl heyecanıyla birlikte çılgınca bir hediye düşünme ve para harcama çılgınlığı da başlayacak. Ve bu çılgınlık, sevdiklerimizi mutlu etmek, onlara değer verdiğimizi kanıtlamak için yaşanacak! İşte size hediye düşünmekten kurtulmanız için bir öneri! Anlatmaya çalıştığım şekilde davransak ve sevdiklerimize üstüne başına giye giye eskiteceği kazaklar, boynuna taka taka yıpratacağı kravatlar, bir kaç fısfısla iki günde tüketeceği parfümlere almak yerine..

Bir kaç gün içinde solacak çiçekler, mutfakta diğer eşyaların arasında kaybolup gidecek tencereler, tavalar, düdüklü tencereler almak yerine..

Parmağına takacağı yüzükler, boynunu süsleyecek kolyeler almak yerine..

Söz konusu tutarı, gönlümüzden geçen, bütçelerimizin el verdiği rakamları yardım hesabına yatırıp, sunacağımız bu hediyeyle sevdiğimizin gönlünü süslemek daha şık olmaz mıydı?!. Geçici hediyeler yerine, ömür boyu içinde taşıyacağı bir huzur ve mutluluk duygusu hediye etmek daha anlamlı olmaz mıydı?!:

Eğer sizlerin de yanıtı ''EVET'' ise, n'olur elinizi çabuk tutun ve bu yaşam savaşında kazanan taraf olması için Ferdi'ye bağışlarınızı hemen yapın!

Ama bu bağışların dekontunun üzerine, hediye etmeyi planladığınız kişinin adını yazdırmayı ve dekontu yılbaşına kadar saklamayı da ihmal etmeyin!

Ne de olsa yılbaşı gecesinde vermek üzere size lazım olacak!

http://biryardimeli.bz.tc

 
Toplam blog
: 117
: 2206
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

1969 İstanbul'unda açmışım gözlerimi bu dünyaya... Ege Üniversitesi Basın Yayın Yüksekokulu, şimd..