Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '13

 
Kategori
TV Programları
 

Feriha - Emir Masalımsı Aşkı unutulmuyor;

Feriha - Emir Masalımsı Aşkı unutulmuyor;
 

Çağatay Ulusoy ve Hazal Kaya yeni bir projede görmek istiyorlar fanları ve sevenleri. Sosyal medyada,Twitter ve Facebook’ta sıkça rastlıyorum bu konudaki mesajları. Ama imkansız demiyorum, çok zor diyorum. Şimdi her iki sanatçı da kendi yollarında yeni plan ve projeleriyle uğraşıyorlar. 

Neden olmazı açıklayayım. Oldu ki yeni bir projede herhangi bir yapım şirketi ikisini, bambaşka bir konuda tekrar sevgili yaptı. Diziyi çekti, yayına başladı. İzleyici Adını Feriha Koydum dizisindeki o ölümsüz masalımsı aşkı arayacak. Yeni konuyu ısınamayacak. Çünkü Feriha çok taze, unutulmadı. Dizide aralarında, mıknatıs gibi birbirlerini çeken aşk vardı. Bu aşk için ne badireler atlattılar, ölümlerden döndüler, Ararındaki sosyal farkı, olmazı oldurdu bu aşk. İki yıl boyunca, günler geceler, Emir kendi yatağında, Feriha kendi evinde uykusuz geçirdi. Tahmin ediyorum ki, seyirci de onlarla aynı şeyleri yaşadı, bu aşk ateşini içlerinde hissettiler. Onlarla yattılar-kalktılar, her hafta cuma yayın saatini iple çektiler. Emir’i dizi içindeki eski sevgililerinden, hatta dişi sinekten kıskandılar. Feriha’yı kaptandan, Halil’den sakındılar. Feriha- Emir karakteri, birbirlerini öyle sevdi ki, bu aşk, gerçek Hazal ve Çağatay’ı da, o derece sevdirdi seyirciyi. İkisi uyumlu bir çift oldular. İşin özü onların dizi içindeki, imkansız gözüken hayat uyuşumuydu.

Edebiyat tarihimizde üç büyük aşk vardır. Leyla ile Mecnun aşkı, Kerem ile Aslı  aşkı, Ferhat ile Şirin aşkı. Bu destansı aşkların, ölümsüz unutulmaz hikayelerini bilenleriniz vardır. Son iki yılda yaşanan dizideki Feriha – Emir aşkı da bu türden, unutulmuyor, yakın zamanda da unutulmayacak gibi. Öyle sahneler izledi ki seyirci, unutamadı. Asansörde, parkta, anfide, arabada… (Emir; “Sen bana ne yaptın Feriha, ne yapacağım ben seninle, ben sana aşık oldum.”) .

Emir evinin bahçesi suni kar yağdırıyor. Karşısında kırmızı başlıklı kız Feriha. Su damlası tek taş yüzüğü çıkarıyor. “Evlen benimle, seni çok seviyorum” diyor.

İlk Nikah Dağ evi; Kar gerçek, onlar gerçek, yüzük yok, smokin, gelinlik yok. Nikah var. Emir; “Kalbim hayatımın sonuna dek, şu an senin için yüzüne, gözlerine baktığım gibi çarpacak Feriha Sarrafoğlu. Seni çok seviyor, bir ömür seveceğim”.

Final, ikinci nikah, İki el silah sesi, Sezen aksu’nun hüzün dolu müziği eşliğinde; Emir, “Bize şahit olan yerdeyiz Feriha, herşeyin başladığı yerdeyiz. Seni çok seviyorum”. Feriha; “Herşeyin başladığı yerdeyiz, seni çok seviyorum…”

Unutulur mu bu sahneler, yeni birliktelik projesinde.

Med Yapım, Fatih Aksoy’un Söz verip de, çekemediği  Emir’in Yolu finalini çeker, Emir’i Yavuz Sancaktar’ı öldürtür. Feriha’nın yanına gömerlerse, bu aşk masalı da böylece biter. İki aşığın Ruhları öbür Dünyada kavuşur, rahat ederler.

Cesareti ve parası olan varsa bir yapım şirketi, Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy’u bir araya getir. Adını Feriha Koydum 68.ci bölüm kaldığı yerden devam ettirir. Feriha’yı öldürmez, hastaneye kaldırılır, iyileşir. Emir ile çoluk çocuğa kavuşurlar, Dallas dizisi gibi senelerce devam ettirlir. Bu da madalyonun öbür yüzü…

Asgari iki yıl sonra, başka bir projede Ay Yapım belki onlarla da bir dizi çeker. Ne diyelim, her ikisi de izleyicinin unutamayacağı sanatçılar  Buradan Hazal Kaya ve Çağatay Ulusoy’a yeni projelerde başarılar diliyorum.

Saygılar, sevgiler tüm okuyucularıma.

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..