Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '09

 
Kategori
Perakende / Toptan
 

Fiyatlar

Fiyatlar
 

Düzenlemedir.İnternetten alınan jpg ler.


Kategorimde yazı yazmam gerek diye düşündüm.

Hayır, editörlerden bir ikaz geldiğinden değil…

Hazır editörlerden bahsetmişken ana konuya girmeden kızgınlıklarım var.

Burada bir tane, tek tane yazan benim ya, ben varım sadece o baptan…

Yazılarımda konu atlamasında ayraç olarak “[[[÷]]]” işareti kullandırmıyorlar. Yazıyı yayından alıp ikinci kez ekliyorum. Dikkatle izledim ekranda yazılarım fazla tutulmuyor, üstelik uzun saatler vitrinde kalsın diye saat:23.30 da yayına verdiğim bile yayınlanmıyor.

Aman bizde çok okuyorduk sanki seni deyip durmayın.

Bu işi halletmem gerek. Hem de halledenlerden öğrenerek…

[[[÷]]]

Neyse aldım arabanın anahtarlarını düştüm yola…

Filesiz, torbasız…

Bir yere gidiyorsun, bütün her şeyin fiyatını öğreniyorsun.

Aynen işin kolay yolunu seçtim. Kategorinin de...

Yarım kiloluk çay çiçeği çay; 5, 65TL, toptan fiyatı aldığınız miktara göre, peşininize ve hatta vadenin tarihine göre rakam veririz diyorlar. Marka ayrı bir kavram...

Fiyatı not defterime kaydederken, alış veriş merkezi denen yerde anons geldi, bir saatliğine çay çiçeği çay; yarım kiloluk 4, 65 TL işte toptan demeyin, alamıyorsunuz çünkü ancak iki tane ile sınırlı diye ekliyor anonsçu…

Tabi on kişi şirket halinde girmediyseniz. Sanırım bununla ilgili bir oluşum vardır.

Çünkü biz zekiyizdir.

Gıda sektöründe fiyat vermekten cayıyorum çünkü çok değişken.

[[[÷]]]

Uzman Doktor; tek kişi muayene 100 TL.

Kendisine üç beş kişi birlikte gelirsek diye sordum. Benim dalım psikiyatri değil cevabını aldım.

Psikiyatr ile görüşemedim, bu günlerde bir hayli dolu ve yoğun programı varmış.

Temizlik şirketi; logarın temizliği için 150 TL istedi, üç logar daha olursa toptan fiyatı veriniz, dedim.

Güldü ve yan yana doldurduysan dördü 600 TL eder, senden 575 TL alırım, dedi.

Hizmet sektöründe çoğunlukla perakende daha ucuz olduğundan toptandan kaçınılması, tavsiye...

[[[÷]]]

Beyaz eşyacıya girdim; işte burada her şey düşmüş durumda, adeta perakende ile toptan kucaklaşmış ve tek yumak olmuşlar.

Konut sektöründe inatla hala yüksek kar beklentisi ile fiyat verenler olmaktadır.

Yalnız dayanıklı tüketim sektörün de spot denen mağazalar ve lüks dayanıklı tüketim ürünleri hariç, yaprak kıpırdamadığı için kapatan veya borcunu sürekli el kredisi kullanarak öteleyen esnafın olduğunu üzüntü ile öğrendim.

Size tavsiye, tabii ki halen bir şekilde borçlandırılmamış ve elinde nakit’ i bulunanlara; dayanıklı tüketim maddesi satanlarla yüz yüze görüşmelerde bulunmalarını ve görüşmeler esnasında satıcı ile iyi pazarlık etmelerini hatırlatırım.

İşte dayanaklı tüketimden manzaralar, pardon tavsiyeler…

[[[÷]]]

Umarım faydalı olmuştur.

Süre, süre bazı mal ve hizmetlerdeki perakende ve toptan konularında sizlere bildirimlerde bulunacağım.

Şimdilik kalın sağlıcakla…

 
Toplam blog
: 371
: 835
Kayıt tarihi
: 14.02.09
 
 

Adalet önce kendimizde başlamalı ve haksızlıklar sorgulanmalı  ve hataların, afetlere dönüşmeden ..