Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '08

 
Kategori
Futbol
 

Futbol bu her sonuca katlanmalıyız.

Futbol bu her sonuca katlanmalıyız.
 

Lütfen ortamı germeyin.


Evet, sevgili okuyucularım sabahtan beri Fenerbahçe-Galatasaray arasında yazılan yazıları okuyorum hep gülüyorum. En başta kendim dahil olmak üzere.

Galatasaray kaç yıldır Şükrü Saraçoğlu’nda Fenerbahçe’yi yenemiyor. Bu hem Galatasaray’da eziklik yaratıyor hem de Fenerbahçe’yi havalara sokuyor. Ne yani Fenerbahçe güzel oynamamış ne o Galatasaray oynatmamış. Fenerbahçe sahada hiçbir şey yapamamış. Yeşil Avro’lar alan Fenerbahçeli futbolcularda yürek yokmuş, bir tek Galatasaraylılarda varmış. Avrupa Fatihiymiş vs. vs.

Bırakın arkadaşlar bunları. Galatasaray’ı da Fenerbahçe’yi de gördük. Doğrusunu söylemek gerekirse Galatasaraylılar aslanlar gibi çıktı oynadı. Bunda bir diyeceğim yok. Ama bu tecrübesiz gençlerle ancak yapacakları bu kadardır. Belki karşılarında Ankaragücü, Kasımpaşa gibi zayıf takımlar karşısında Galatasaray leblebi gibi goller atar da ama karşılarında Fenerbahçe gibi bir takım karşı neden golleri leblebi gibi atamazlar. Çünkü o bir Fenerbahçe'dir. Bunu anlamış değilim.

Ben o kadar çok maç hatırlıyorum ki tek kale oynarsın goller kaçar karşı rakip bir atakla maçı götürür. İşte kanıtı. http://www.milliyet.com.tr/2000/03/27/spor/ags.html Onun için hiç lafa gerek yok. Bu futbolunda adaleti yok. İşte o tarihte ki maç bizim en kötü günümüzdü.

Futbolu bilenler yorum yapanlar bilmiş olmalılar ki biraz da eskilerden ders almalılar.

Arkadaşlar bizler yalnızca birbirimizi kızdırmaktan öte gidemeyiz. Kızdırsak ne olur. Ben bir laf attım bir başka Fenerbahçeli farklı kazanırız dedi ama galiba bazı Galatasaraylı dostlarım sözüm ona fanatik olmayıp fanatikleştiler. Ortamı gerdiler. Şimdi de Ali Sami Yen’de kazanırız naraları atmaktalar. Yenilseydik tebrik etmekten başka bir sözüm olmazdı. Tebrik edilecek yanları kalmamış ki.

Bakacağız göreceğiz.

Zaman en iyi ilaç diyip arkadaşları sükûnete davet ediyorum.

Ahmet Üstündağ. 4.Şubat.2008 - İzmir

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..