Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gerçek aşka yolculuk (4)

Gerçek aşka yolculuk (4)
 

Bugün, en önemli olan iki egomuzdan kurtulmuş olarak, son bölümümüze geliyoruz. Bunlardan birincisi korku, diğeri de insanları yargılamaktı. Bunlardan arındığınız zaman sizi yargılamayan, korktuğunuzu çekmediğiniz insanlarla karşı karşıya gelmiş olacaksınız.

İyi de gerçek aşkta vadide bunlar hazırsa bekleyecek misiniz, yoksa harekete mi geçeceksiniz? Eğer gerçekten insanları yargılamıyorsanız ve artık eleştrilerden kurtulduysanız, korkulardan kurtulduysanız, büyük bir çoğunluktan kurtulduysanız; o zaman kendi kendinize evet ben kurtuldum yada kurtulduğum adarı bana yetiyor, şimdi kendi kendimi deneyimlemek istiyorum. Acaba ben nasıl bir karaktere sahibim? Yada nasıl insanları çekebiliyorum?

İşte vadideyim içimi kıpır kıpır yapan serin rüzgarlar gibi hız ve serinlik veren duygular yüreğimde, cesaretliyim. Aşk cesurların işi. Birçok farkı farkettim. Aşk fark edenlerin işi. Korkularımdan yargılarımdan kurtulmak için emek harcadım. Aşk emek harcayanların işi. Artık inanıyorum ki gerçek aşka hazırım, öyleyse bu vadide sesleniyorum “ Tanrım gerçek aşkı bulabilmek için kendimi eğittim, emek harcadım, ben kendimi olduğum gibi deneyimlemeye hazırım.” Acaba nasıl bir insanı çekeceğim bunu merak ediyorum, kendimi deneyimlemek istiyorum ve kendimi aşka açıyorum.

Burada niyet çok önemlidir. Çünkü insan beyin gücüyle hala düşünüyor ve çok güçlü bir kafa yapısına sahip. Yani fiziksel enerjisi güçlü, tabii ruh ve ego kişinin fiziksel enerjisini kullanır. Herşeyle bütünleşince kişinin enerjisi hepten yükselir. Burada son bölümde bütün bunları yaptıktan sonra şunu söyleyebilecek duruma gelmeniz gerekiyor. Burası çok önemli niyetinizi söylerken hiç eksiklik olmadan söylenecek cümle şu; “Ben gerçek aşkı bulabilmek için yargılarımdan, korkularımdan, sabırsızlıklarımdan, kendi negatif egomun negatif taraflarımdan kurtulabildiğim kadar kurtuldum ve bunlar için bir çalışma yaptım. Şimdi ben nasıl bir insansam öyle bir insan karşıma çıksın. Bunu deneyimlemek istiyorum ve aşk olarak karşıma çıksın bunu deneyimlemek istiyorum”

Hepsi bu. Kendiniz gibi birisiyle karşılaşmaya hazırsanız istiyorum deyin, ama sonra karşılaştığınız kişide “aaa işte bu nankör de, bu namussuz da, bu yalancı da” demeyin. Çünkü sizin benzeriniz gelecek. Bunu söylemeye hazır olduğunuz anda buyurun aşk vadisinde aşk sizin. Bulunduğunuz yerde bulunduğunuz aşkı çekiyorsunuz. Yani hangi evrimde bulunduysanız o evrimdeki aşkı çekiyorsunuz.

Aşk yolculuğumuz buraya kadar, gerisi size kalmış. Gerçek aşkı bulabilmenin haritası artık kelimelere dökülmüş olarak elinizde, isteyin aşk sizin olsun.Bir sonraki yazımızda yeni bir konuda buluşuncaya kadar sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 101
: 5279
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Ege Üniv. İşletme Fakultesi'ni, daha sonra da Harward Üniversitesi'nin Master programını Türkiye'de ..