Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '17

 
Kategori
Sinema
 

Ghost Busters - 3

Ghost Busters - 3
 

Film: Hayalet Avcıları - 3

Tür: Fantastik

Puan: 10 üzerinden 1

Sözü çok uzatmayacağım. Biliyorsunuz Marvel bundan uzun yıllar önce çekilmiş filmleri bir kez daha günümüz teknolojisiyle çekmeden önce çok ciddi bir senaryo ve mantıksal kurgu güncellemesi yapıyor. Her ne kadar o filmleri 80 ve 90larda ayrı bir bağ ile izlediysek de günümüzdeki kurgusuyla bir kez daha bağlanabileceğimiz şekilde düzenlendiklerinde onları pekala kabulleniyor, hatta daha fazla seviyoruz.

Özetle Marvel'in yaptığı bu işin şahikası olarak bizi kendisine alıştırmış bir teknik. Aynı hayalle bu filmi de izlemeye çalıştım ama yemin ediyorum günümüz teknolojisiyle 90'ların sığ senaryo anlayışı ve berbat oyunculuklarını birleştirmişler. Bu da özel bir yetenek gerektiriyor şüphesiz. Ancak tek kelimeyle rezalet olmuş.

Ayrıca buradan filmin yapımcılarına seslenmek istiyorum; kardeşim kadınlardan kurulu hayalet avcıları da neyin nesidir öyle? Ne saçma sapan bişeydir. Film fantastik olsa da bir mantık kurgusu olur azıcık. Görseniz altınıza s.çırtacak hayaletlerden en ufak bir korkma belirtisi göstermedikleri gibi bi de petrol görmüş Amerikalı gibi peşinden koşturuyorlar mahlukatların.

Benim gibi vaktinizi boşa harcamak istemiyorsanız izlemeyin. Bu arada 17 milyon dolara çekilen Fetih 1453 filminin berbat olmasına boşuna kızdığımı gördüm. 144 milyon dolara çekilen filmin resmen isnanlık ayıbı kıvamında olduğunu gördükten sonra biz iyi bile yapmışız diyorum kendime. Gerçi film 229 milyon dolar kazanmış. Bu kadarkötü bir film ancak serinin önceki filmlerini izleyip o beklentiyle gelenlerin hatrına bu kadar para kazanmıştır diyorum. Yoksa beş kuruş verilmez bu rezilliğe.

İyi seyirler demiyorum. Sakın izlemeyin diyorum. Mantıklı bir filmde görüşmek dileğiyle..

 
Toplam blog
: 352
: 2915
Kayıt tarihi
: 05.06.10
 
 

Jack Amca, düşünsel dünyasındaki gelişmeleri dışa vurmak niyetiyle başladığı yazı yazma sevdasına..