Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '13

 
Kategori
Deneme
 

Gözlerimi kapattım güzel bir hayal seçtim kendime

Gözlerimi kapattım güzel bir hayal seçtim kendime
 

Yaşamak için kendimize daima neden ararız.
Buna muhtaç olduğumuzu kabul etmesek de işin doğrusu budur.

Hayat tavsiyesi verecek yaşta değilim elbet de ama benimde tecrübelerim var. Tecrübenin yaşı olmadığı gibi her hayatın başka yaşanmışlık koktuğunu biliriz.

Hissederek yaşamayı seviyorum, eski olan her şeyi seviyorum. Yaşanmışlıkları hissetmeyi, hissedilenleri... Yaşanmış her ne olursa olsun haz veriyor bana.

Yürüdüğüm yolda düşünmeden edemiyorum kaç tane ayağın oradan geçtiğini.
Hayallerim var, onlarsız yapamıyorum.
Parça parça hayaller...

Olmasını istediğim yada düşünmekten mutlu olduğum bir sürü şey.
İçinde aşklarım, dostlarım, bedenim, görünüşüm, hayatım... Beni ben yapan hayaller.

Yoruluyorum zaman zaman... Sonra gözlerimi kapatıp bir hayalimden güzel bir parça seçiyorum sonra onu yaşıyorum.
Biliyorum gözlerimi açtığımda kaybolacak kurduğum düzen, üzülmüyorum; biliyorum ki gözlerimi kapattığımda yine orada olacağım.

Yaşadığım hiçbir kötülüğe kızmıyorum, büyüyorum bunu yaptıkça... Önceden kızardım çünkü.
Şimdi biliyorum ki daha da büyüyeceğim.

İçimde öyle biri var ki dışarı çıkmaya korkan biri... Sadece ayak seslerini arkamdan duyuyorum, beni takip ediyor ama kendini gösteremiyor. Gölgem olmak istiyor, cesareti yok.

Bazı kokular vardır, bilir misiniz?
Hatıra kokularıdır onlar, birden eser size doğru ve olmadık anda gülümsetir sizi. Hatta gözleriniz dolar, özlemle anarsınız bazı şeyleri...

Bir de özel olan yerler vardır sizin için.
Ya da sizi iten yerler...
Hatıralar hatıralar...
Ya sızı verir ya da hüzünlü bir mutluluk. Gülümsetse de kıran bir tarafı hep vardır.

Şarkılar...
Dememişler mi "Ah bu şarkıların gözü kör olsun" diye.
Öyleleri var ki içine işler.

Nereden geldik nereye, kulağımda bir şarkıyla bana çağrıştırdıklarını döktüm sizlere yine.

Mutluluğu kendimize hedef seçmeliyiz daima, mutsuzluk bizi yıpratıyor.
Sevmek...
Öyle güzel ki!
İyi olsun, olmasın.

Sevmek istiyorsun...
Sev, kaçma.

Şimdi kulağımda sevgili Buğra Uğur'un güzeller güzeli bestesi "Kavak Yelleri" , yüreğine sağlık! İçimde yorgun rüzgarların ayak sesleri...

Güzellikleri kendinize layık görün, aynanın karşısına geçtiğinizde kendinizi nasıl görmek istiyorsanız öyle görün ve en önemlisi kendinizi sevin, bencil olmayacak kadar.

Sevgiyle kalın ve daime gülümseyin.

Pelin

 
Toplam blog
: 53
: 633
Kayıt tarihi
: 25.01.13
 
 

Eski bir romanın yırtılmış sayfasındaki cesur kadınım, özgürlüğün düşüncelerde sınırsızlık olduğu..