Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '15

 
Kategori
Anneler Günü
 

Gözlerindeki yeşil cennet

Gözlerindeki yeşil cennet
 

Güne her uyandığımda sizin varlığınızla daha iyi oluyorum daha mutlu oluyorum. Hep böyle gül olur mu anneciğim? Sen her mevsim açan, hiç solmayan cennetteki tek çiçeksin.


Yemyeşil, taptaze, dupduru, heyecanlı bakışlarınla baktın bana. İlk kucağına aldığın an beni, en büyük hediyeydim senin için. İlk annelik heyecanını yaşadığın an... Ne zırıl zırıl ağlamamı kesmek istiyordum kollarının arasında ne de kısa uyku nöbetlerimi… İstediğim şey, bir an olsun kollarının arasından ayrılmamaktı.

Gece yarıları feryat figan ağlama sesleri… Babam söylenirdi habire. Derdin bebek o daha, laftan mı anlar. Erkek işte, ne bilir deyip benimle ilgilenirdin. O tatlı dillerini işittiğim vakit, sırtımı sıvazladığın vakit yok muydu? Hele de ah o göğsündeki süt şelalesi… Gözlerim yuvalarından çıkar, kendimi kaybederdim. Pek sevdim, 6 ay dolana kadar Bazen rüyalarıma girerdi. İsyankâr seslerim üst kata çıkardı. O odada yatmıyorlardı Allah’tan.

Bezi bitti, maması bitti, sütü bitti derken ailemize iki kardeş daha geldi. Onlara da arada küçük annelik yapardım. Tuzlu su mu içirmedim, ayağımda mı sallamadım, ninni mi söylemedim… Ah siz ah… İkisi de büyüdüler. Bir ağaç gibi olup hepimiz meyve verdik. Ben evlendim. Kardeşlerim okuyor. Annem ve babam hala kendi sorumluluklarında sene sene yaş alıyorlar. Ne zormuş anne baba olmak… Ne yüceymiş evladını bağrına basıp, özü gibi hayırlı bir evlât yetiştirmek… Çocuğun küçük bir kızken, yıllar sonra bir bakmışsın yuvadan uçup gidecek bir kuş misali. Koskoca bir kadın olacak.

Babamız işte olduğu vakit tek şenliğimiz sensin evimizde. Sıcak çorbamızı içerken, tadını kimsenin annesinin elinde bulamayız. Esprilerin yok mu bizi gülmekten kırıp geçirir. Şefkatin hastalandığımızda başucumuzda oluşun, gözünden sakınman, yeri geldi mi arkadaş olup derdimize derman olman. Her zaman koruyup kollayan, bir hata yaptığımız zaman babamızdan durumu saklayan, bize öğüt verip doğru yolu bulmamızı sağlayan. Beni, kardeşlerimi, babamı hep el üstünde tutan, her şeyden önce gören değerli ve sevgili annem. Anneler günün kutlu olsun canım annem.Seni çok seviyoruz. Hakkını asla ödeyemeyiz. Allah sizleri başımızdan eksik etmesin. Hayırlı ve uzun ömürler nasip etsin inşallah… Seni çok seviyoruz…(kardeşlerim, babam, eşim-)-)anneler gününü kutluyoruz)Cennet tüm annelerin ayakları altında olsun. Oradaki en güzel çiçekler başınıza taç olsun. Tüm güzel kokular etrafınızı sarsın…Ellerinizden öperim.

 

 
Toplam blog
: 57
: 287
Kayıt tarihi
: 16.12.10
 
 

Merhabalar. Anadolu Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü bitirdim. Ordu Yeni Haber gazete..