Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Grev istiyoruzzzzzz!!!

Grev istiyoruzzzzzz!!!
 

www.milliyet.com.tr


Ülkemin insanı nihayet başladı uyanmaya, nihayet açacak çiçek, doğacak güneş ve gelip geçenler diyecekler "merhaba ey güzel çiçek".......

Bu gün, şimdi, şu anda "uyarı eylemi" yapmaya başladı işçiler. İşçiler yani bizler emperyalist düzenle giderek susturulmaya, sömürülmeye çalışan işçiler. Ben de bu eyleme katılıyorum şu anda işi gücü bıraktım, önümde bir sürü iş yığılı durmakta. Uyarıda bulunuyorum ben de kendimce ve gönülden destekliyorum eylemi. Daha fazlasını istiyor içim, grev istiyorum. Özelden, kamuya her kesimde grev yapılsın istiyorum. Para ile emeğin satın alınamayacağını göstermek istiyorum kapitalist düzenin yardakçılarına...

*Sosyal güvenlik tasarısının eleştirilen noktaları

Sendikalar, sosyal güvenlik tasarısına yönelik eleştiriler için “Yalan söylüyorlar, hak kaybı yok” diyen Başbakan Tayyip Erdoğan’a ortak açıklamayla yanıt verdi.
Emek Platformu adına yapılan açıklamada yer alan tespitlerden bazıları şöyle:
- Emeklilik için kadınlarda 58, erkeklerde 60 olan yaş sınırı kademeli olarak kadın ve erkeklerde 65’e, prim gün sayısı 7 binden 9 bine yükseltiliyor.
- Halen fiili hizmet zammından yararlanan çalışanların bu hakları bazı sektörlerde ellerinden alınıyor.
- Malullük ve ölüm aylığı hak etmek için aranan 5 yıllık hizmet süresi 10 yıla, 900 günlük prim gün sayısı ise 1800 güne yükseltiliyor.
- Emekli aylıklarının hesaplanmasına ilişkin kazançların güncel erimesinde kullanılacak katsayının belirlenmesinde gelişme hızının yüzde 100’ü yerine, yüzde 30’u dikkate alınıyor.

Böyle bir sistemle hala çalışmaya devam edersek ve başka çaremiz yok dersek herşeyi hak etmiş olacağız lütfen bunu düşünün. İnsan olmazsa olmazıdır üretimin. Hakkımızı arayalım, tuzumuz kuru diye oturmayalım. Unutmayalım ki maaşla çalıştığımız ve 4857'ye tabi olduğumuz sürece hepimiz birer İŞÇİ'yiz. Bu getirilecek olan yeni yasa tasarısı hepimizi etkileyecek. Artık "bana dokunmayan yılan yaşasın" demeyelim. Yılanın başını ezelim ki kimseye dokunamasın...

Saat 11.15. Bu iş yerindeki bu masada da eylem var. Bütün emekçileri daha fazlasını yapmaya davet ediyorum. Biliyorsunuz ki buna gücümüz var...

Doğacak güneş, açacak çiçek......

*www.milliyet.com.tr

 
Toplam blog
: 61
: 1378
Kayıt tarihi
: 13.07.07
 
 

Sadece yazmayı seviyorum hepsi bu. ..