Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '10

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Güdülenme

Her işte başarılı olan insanlar kendilerini en iyi güdeleyenlerdir. Kendi ayakları üzerinde durur, seçtikleri yolda yürür ve kendilerinin başarıları ile yükümlü kılarlar. Ben; Yapabileceğime inandığım her şeyi yaparım. Hedefler belirler ve onlara ulaşırım. Hayattan ne istediğimi bilirim. Elde etmeğe çalışırım. Ben ben olduğum için gurur duyuyor kendime güveniyorum. Hiç bir şey beni durduramaz. Çok kararlıyım. Sorunları avantajlara çeviririm. Diğer insanların hiç şans tanımadıkları konularda bile çözüm bulmaya çalışırım. Çok enerjik, çok canlı olmaya çalışırım. Hayatı seviyor ve bunun farkındayım. Moralimi yüksek tutuyor, ileriye bakıyor ve bundan hoşlanıyorum. Olumsuz herhangi bir şeyin beni engellemesine izin vermem. Hiç kimseden ve hiç bir şeyden korkmuyorum. Kuvvete, inanca, yeteneğe ve güvene sahibim. Mücadeleyi severim ve balıklama atlarım. Dünyaya meydan okuyorum. Zihnimde istediğim şeyin net bir resmi var. Ne istediğimi ve nasıl elde edeceğimi biliyorum. Engeller isteğimi azaltamaz. Mücadelemi engelleyemez. Daha kamçılanırım. Kendime güveniyorum. Her gün biraz daha gelişiyorum. Dünya dikkat et ben geliyorum! Sınırları kabul etmiyorum. Kazanamayacağım hiçbir zafer, tırmanamayacağım hiçbir duvar yoktur. Yenemeyeceğim ya da tersine çevirip yararlanamayacağım, kullanamayacağım hiçbir sorun yoktur. Dimdik, ayaktayım. Dürüst ve samimiyim. İnsanlarla ilgilenmeyi severim.

İyi ve net düşünürüm. Planlı ve programlıyım. Kendime ve çevreme hâkimim. Kendi kartlarımı kendim oynarım. Hiç kimsenin benim için oynamasına izin vermem. Hayatımdaki olaylar için hiç kimseyi sorumlu tutmam. Başarısızlıklarımı kabul ederim, onları fırsat olarak görürüm. Kendimden asla mükemmellik istemem ancak yapabileceğimin en iyisini yaparım. Mazeretlere sığınmam. İşleri zamanında ve doğru yapmaya çalışırım. Her geçen gün bir önceki günden daha ilerde olacağım. Ben özel bir insanım. Hedeflerim ve kendime olan büyük inancım, hedeflerimi gerçeğe dönüştürürüm. Hayallerimi yaşama gücüm var. Onlara kendime inandığım gibi inanırım.

 
Toplam blog
: 154
: 861
Kayıt tarihi
: 25.01.10
 
 

Rize nin Çamlıhemşin ilçesinde doğdum. 1969 yılında ilkokul,1972 yılında ortaokul,1975 yılınd..