Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '13

 
Kategori
Mizah
 

Gülümsedik!..

http://n1310.hizliresim.com/1g/v/tz8pq.jpg

 

Tavşan kanı çayları taşıdığı tepsiyle bayram ziyaretine gelen  misafirlere öncelik vererek ikram etti ev sahibi, şeker ikramına sıra geldiğinde, "hayır  ben şeker  kullanmıyorum" dedi  misafirlerden biri, doğal olarak ev sahibinin de   " tamam o zaman kaşığı da alayım sizi rahatsız etmesin" demesiyle  birlikte "bir hamleyle kaşığı kapan  misafir  "hayır sakın almayın!" psikolojik olarak karıştırıyorum ve  iyi geliyor derken yüksek volümde çayını karıştırmaya devam ediyordu.

Kedilerin etçil olduklarını sanıyordum. Arkadaşım  kedinin pırasa yediğini biliyor musun?  dedi. Yok canım kedi et yer, süt içer, ciğer yer çoğunlukla da dedim. İnan  ki pırasa yedi gözümle gördüm dedi. Yeni taşındığı bahçe katı evinde  "öğle yemeğim için pırasa yemeğimi ısıttım mutfakta  masanın  köşesine getirdim tabaklara servis etmeden oğlum seslendi, hemen gittim hem ne  istediğini sordum hem de yemeğe çağırdım. Beraber mutfağa döndük ki  kedi   kurulmuş tencerenin başına  afiyetle kıymalı pırasa yemeğini yiyordu" dedi  çok şaşırdık tabi gülüştük sadece...    

27 /Ekim /2013 Pazar Cemile

 

 http://p1310.hizliresim.com/1g/v/tz92u.bmp

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..