Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '07

 
Kategori
Eğitim
 

Hammal

Hammal
 

Ahhhh Ah

Kaç defa dedim.

"Mümkün olduğunca az kitap koyun şu çantaya"

Maksadımız çocukların kollarını mı geliştirmek, güçlendirmek; yoksa beyinlerini mi güçlendirmek, geliştirmek.

Yahu Hamal mı bunlar.

Yığdıkça yığıyorlar kitap ve defterleri.

Yazık değil mi bunlara ?

Ben bile zorlanıyorum kimi zaman çantasını taşırken. Kaldıki o ufacık bedenler ne yapsın ?

Arkadaşlar, eğitimciler; Bu minicik bedenler kaldıramaz o ağır yükleri. Daha bu yaşlarda çocukların bellerini , sırtlarını yormayın. Yoranlara müdehale edin. Eminim ki Öğretmenler , Okul Müdürleri vardır bu yazıları okuyanlar arasında. Yada tanıyanlar vardır. Uyaralım , yapmayın diyelim . Başka formüller bulalım. Yahu geleceğimiz , herşeyimiz onlar değil mi ? Ne yapıyorsak onlar için yapmıyor muyuz ? Neden bu tarz ufakta görünse ileride sorunlar çıkaracak bu ayrıntıları gözden kaçırıyoruz.
 
Toplam blog
: 54
: 742
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Ev hanımıyım. Gıda mühendisiyim. Ancak şu anda çalışmıyorum. Evim işim olmuş durumda. Amatör olarak ..