Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayat bazen..

Hayat bazen..
 

Hayat bazen mutluluk oldu gözlerimde..
Bazen, bir yaş olup düştü üzerime..
Bazen yalnızlık oldu.. Korktum...

Sessizlik oldu,

Koskocaman bir boşluk oldu dolduramadım hiçbir şeyle..

Kolu-bacagı kırık bir bebekti oyalandıgım hiç bir işe yaramayan..

Hayat bazen aşk oldu yüreğimde her şeyi unutturan..
 ..

Nota, nota şarkı oldu söyledim en derinden..
  Hayal kırıklıklarım oldu..
  Huzur da oldu..
Bazen terkettim sevmediklerimi,
Bazen de beklendim, deli gibi..
Bazen koştum peşinden bir şeylerin yetişemedim..
"Hayat bu" dedim..

Hayata karşı gelmedim..

Hep sessizdim.
Sessizce.. Hep "ne verecek?" diye de bekledim..
Elimde bir kayıpla ağlamadım hayata inat!
Her şeye rağmen,

Onunla dost kalmayı bildim..

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=hUZvBs7-cdU


 

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..