Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hayırlı proje

Hayırlı proje
 

Özel Darüşşafaka Parasız Yatılı Okulu, Maslak


İş Bankası ve Darüşşafaka'dan 81 İlden 81 Öğrenciye Eğitim Fırsatı
Darüşşafaka Cemiyeti ve İş Bankası, ülkemizde bugüne kadar eğitim konusunda gerçekleştirilen en uzun vadeli sosyal sorumluluk girişimlerinden biri olan "81 İlden 81 Öğrenci" projesini başlatıyor.
"81 İlden 81 Öğrenci" eğitime katkı projesi ile 2008-2009 öğretim yılından itibaren Darüşşafaka Eğitim Kurumları'nın sınavını kazanan 81 öğrenci, Darüşşafaka'da eğitimlerini İş Bankası'nın katkılarıyla sürdürecek. Projeye her yıl 81 öğrenci dahil edilecek.

Öğrencilerin Darüşşafaka'daki her türlü ihtiyaçları İş Bankası tarafından karşılanacağı gibi, üniversite eğitimleri sırasında da İş Bankası'nın katkısı sürdürülecek. Projeden bu öğretim döneminde yararlanmaya başlayan ilk öğrencilerin mezun olacağı 14.yılın sonunda İş Bankası katkısıyla eğitim alan Darüşşafakalı öğrenci sayısı bini aşacak.

Türkiye İş Bankası Yönetim Kurulu Başkanı Caner Çimenbiçer, Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Ersin Özince, Darüşşafaka Cemiyeti Yönetim Kurulu Başkanı Zekeriya Yıldırım ve Darüşşafaka öğrencilerinin katılımıyla "81 ilden 81 öğrenci" projesinin imza töreni 3 Eylül 2008 Çarşamba günü saat 10.00'da Maslak Darüşşafaka Eğitim Kurumları'nda gerçekleştirilecektir. Tüm Darüşşafakalılar ve Darüşşafaka'ya gönül verenler davetlidir.

 
Toplam blog
: 363
: 1765
Kayıt tarihi
: 04.08.08
 
 

Parasız yatılı Darüşşafaka Özel Lisesi'nde iki yılı hazırlık sınıfı olmak üzere yedi buçuk yıl ok..