Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '08

 
Kategori
Futbol
 

Hem Gs, hem Kadın gözüyle Fenerbahçe/volkan-chelsea maçı…

Hem Gs, hem Kadın gözüyle Fenerbahçe/volkan-chelsea maçı…
 

milliyet.com.tr


Yahu maçı izleyeceğime söz verdim di arkadaşlara, adam gibi söz verdik adam gibi izledik. Maç başladı felaket.

Volkan-Chelsea arasında oynanan diğer Fenerbahçe oyuncularının olmadığı bir maç gibiydi.

Rakip şutluyor, volkan kurtarıyor. Rakip bastırıyor, volkan kurtarıyor.

Helal olsun!

Sizin Fener bu mu?

Anaa hiç türk yok. Bu ne bir volkan var gerisi yabancı. Hah diyorum kazım var. Meğer o da yabancıymış!

İnsanda bir milliyetçilik ruhu olur diyorum kendi kendime. Dakika 30’ları aştığında, artık izlemesem mi? diyorum. Yok söz verdik, devam.

Takım ruhu yok. Fener dağıldı, biri o yanda, biri bu yanda.

Ahhh! Aslanım Galatasaray’ım salsaydın şimdi meydana cengaverleri böyle maç mı olurdu? Diyorum söylene söylene.

Galatasaray olacaktı ki görün o zaman ateşi, görün heyecanı, adrenalini…

Bunu da zaten Volkan’da gördüm hani.

Bizimkiler ayaklarında top tutup ta, 5 metre gidemiyor. Derken, en etkili pozisyon 51.dkikada geldi. Aleks bile gol atmaktan imtina ediyor gibiydi. Fasa fiso yahu bu maç diye bağırıyorum.

Serde Galata’lık var ya. Chelsea dayanışma içinde yoluna devam. Onlar atıyor, volkan tutuyor. Allah nazarladan saklasın hani volkan'ı.

Topu kaybettiğimizde, chelsea kaleye çörekleniyor.

Valla aklıma şey geldi, CHP! Ayıp ama, hem koşuyorlar, hem etkili olamıyorlar.

Kazım 64.te golü attı mı? attı aferin çocuğa. 62.de aleksin atamadığı lütfen pas’tan sonra bu harikaydı.

71.Semih girdi de içimi bir sevinç aldı yürüdü. O bizden di, saf kandı.

Nihayetinde 79.deivid’in namusunu kurtaracak enfes golü geliyorrrrrr. Gelmeliydi. Yoksa deivid bitiydi. Namusunu kurtardı çocuk.

Daha az evel onun ne etkili uzun goler attığını konuşuyordum cansu ile. Dememle golün gelmesi arasında 5 dk yok! O bir kahraman.

Efendim bütün bu sözler, 2. gole kadar sarfedilen sözlerdi.

Şimdi ise Aferin çocuklar. Afferin. Tüm Fenerlileri kutluyorum buradan. 70-93 dk. arası izlediğim en güzel maçtı.

Hayatımda izlediğim ilk ve tek fener maçı yorumları bu kadar. Hatalıysam lütfen... Affedin!

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..