Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Hesabı kapatalım güzel adam…

Hesabı kapatalım güzel adam…
 

<ı>Kaldığım yerden devam ediyorum hayata… Kalma halimden önceye dönerek. Etrafımda bir dolu arkadaş, bir o kadar dost, yine bir Mey akşamı. Hoca yine tıngırdatıyor, birazdan kafalar dumanlanır, başlarız döktürmeye Kalenin bedenleri, koy verin gidenleri…

<ı>Hayat ne tuhaf; seninle tanıştığımız o Mey akşamında, koy verin gidenleri diye sallanıp alkış tutuyorduk birlikte, bak bugün seni koy verdim gidenlerin arasına…

<ı>Ben yine kaldığım yerdeyim, n’olur! Ben yine aynı ben, bir elimde sigaramı tellendiriyorum, diğerinde anason kokan efkarım, demleniyorum. Sohbet gırla gidiyor, buz getir diyorum garson Zeki’ye… Etrafımda bir dolu arkadaş, bir o kadar dost.

<ı>Rakı masasının adabını unutmuyoruz ama hafif de çakır keyif olmak güzel be! Yine yalnızlığı konuşuyoruz, yine memleketi kurtarıyoruz, yine aşk diyoruz, kafalar dumanlı, hafif güzel olmuşuz, önce kadehin dibini tokuşturuyoruz, göze göz bakıyoruz, bir masaya vuruyoruz kadehi bir kafaya dikiyoruz… Yine şenlenir ne de olsa gönül. Bakma sen efkardan içtiğimize, yuvarladıkça kadehleri, güzel oluyoruz.

<ı>Kadeh akıp geçerken boğazımızdan, hafif yakıcı keskin anason akıyor içimize, biz mi gülüyoruz yoksa etraftakiler mi bizim halimize gülüyor Allah bilir. Her dibini görüşümüzde biz mi ağlıyoruz halimize yoksa melekler bize mi ağlıyor belli değil…

<ı>Artık vaz geçme zamanıdır aşktan, gitmek zamanıdır senden… Hadi aşk, getir adisyonu da bakalım ne ceza kesmiş bize kader.

<ı>Bir aşk, iki deli yürek, biri kolpa çıkmış, içi çürük, yüreğin son kullanma tarihi geçmiş, desene hesap kabarık, hayattan bir kazık daha yemişiz gülüp eğlenirken…

<ı>Kafam dumanlı, kafam güzel… Hadi artık hesabı kapatalım güzel adam! Bütün hesaplar benden bu gece! Göz yaşlarım ne mi olacak, sende kalsın be Paşam, onları da bahşiş farz et…

<ı>

<ı>Yazan: elfcmrl

<ı>

<ı>

<ı>

 
Toplam blog
: 15
: 1692
Kayıt tarihi
: 14.06.10
 
 

1977 İzmit doğumlu,turizm sektöründe Türkiye'nin önde gelen firmalarında satış ve pazarlama konusund..