Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hiç tanımadığın birine küfür ediyorsun!

Hiç tanımadığın birine küfür ediyorsun!
 

Edep yahu!


Hiç tanımadığımız birine rahatlıkla öfkemizi belirtiyoruz; peki neden hayranlığımız ya da beğenimizi belirtmiyor, belirtemiyoruz buna takıldım uzun zamandır.

Adam beni hiç tanımıyor, yalnızca sarı ışıkta geçmediğim için bana ana avrat küfür ediyor! Bir kere sabırlı olacaksın, yeşil ışıkta geçilir, iki; bir bayana öyle ana avrat küfür edilmez -kimseye edilmemelidir işin aslı.-

Yolda yürürken akıl almaz ağır hakarete varan sözler işitiyorum. Geçen gün dizimin çok az üzerinde bir elbise giydim, akıl almaz hakaretler -hemde bayanlardan-. Elbiseyi giymeden önce onlardan izin almayı nasıl da unutmuşum(!)

Diyelim ki bir adamın kravatı çok şık bunu söyleyebilmeliyiz, kuaförümden çıktığımda yakışıklı bir adam bana saç biçiminiz ne hoş olmuş diyebilmeli. Bana ana avrat küfür edebiliyorsa, güzel şeyler de söyleyebilmeli.

Öfkemizi rahatlıkla dışarıya vuran bizler neden hayranlık duyduğumuz, beğendiğimiz, hoşumuza giden duygu ve düşüncelerimizi ifade etmiyoruz? /edemiyoruz?

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..