Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Antalya
 

İmza kampanyasına adrese teslim yanıt!

İmza kampanyasına adrese teslim yanıt!
 

Bende, 'tehdit' ya da 'şantaj' şüphesi yaratan resmi yazı.


İmza kampanyalarını bilirsiniz. Konusuna katıldığınız bir metin vardır ve siz adınızı soyadınızı yazıp imzalarsınız. Bir kampanya için ben de öyle yaptım.
...

Milliyet Blog sakinlerinin de aşina olduğu bir toplumsal sorun vardı Antalya'da; 100.Yıl Spor Tesislerinin yok edilerek yerine 30-40 bin kişlik stadyum, 10 bin kişilik Kapalı Spor Salonu ve hala kaç katlı olduğu muamma bir Rezidans'mı diyorlar nedir, onun yapılması konusu.

Beden Terbiyesi Genel Müdürlüğü'nden allem edilip kallem edilip Antalya Büyükşehir Belediyesi'ne koşullu devredilen 100. Yıl Spor Tesislerinin bulunduğu alan muhteşem güzellikte ve değerde bir alan. Daha önce yazdım:

Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=106602

*Antalyanın rantı en yüksek bölgesi; Meltem Mahallesi'nin en görkemli arazisi!..

*Türkiye'nin en önemli Okçuluk Sahası'nın bulunduğu kompleks...

*6-8 Arası sayıda, Amatör Küme maçlarının oynandığı futbol sahaları...

*Atik'in 5 adet tenis kortu...

*Seyirci kapasitesini anımsayamadığım standart Atletizm Pisti (hem de tartan pist)...

*Dilek Sabancı Kapalı Spor Salonu... yıkılacak; sırasını ve sanıyorum hukuki sonucu bekliyor. (İnşaatın kazı çalışmaları, bu salonu kuşatacak şekilde yarım kalmış durumda. Fotoları ekleyeceğim galeriye)

*Ve en acı vereni, 2. kez kaba inşaatı bitirilip, bu proje nedeniyle yıkılan Olimpik Kapalı Yüzme Havuzu...

...

İşte bu saçma projeye karşı çıkan Antalyalılar gibi ben de aynı düşüncelerle 'İmza Kampanyası'na katıldım.

Sadece adım soyadım (ve belki telefon numaram)la katıldığım bu 'imza kampanyası'ndan 'nokta adresime ' yanıt geldi.

Çok safça düşündüğünüzde, çok olağan bir durum denilebilir; Antalya Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı'nın 24.09.2008 gün ve M.07.0.ABB.0.12.01.(6220102)/08-1250-3148-18240 sayılı yanıt yazısı.

Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanı M.İnanç Argun'un imzaladığı yazıda: "İlgi yazınıza istinaden; söz konusu 100. Yıl Spor Tesislerindeki çalışmalar hakkında sorumlu kurum uyarılmıştır. Bilgilerinize arz ederim." denilmekte.

Hepsi bu kadar!..

Uyardıklarını belirttikleri kurum, işine, önceden olduğu gibi pervasızca devam ediyor; bir ara gece 22.00'ye kadar çalışmaya bile başlamışlardı. Şimdilerde 20.00'de durduruyorlar çalışmalarını.

Hatta Devlet Hastanesi'nin tam karşısına; yani şehrin göbeğine, taş kırma makinesi kurmuşlardı. (Çıkan toz bulutu da ilgili galeride görülebilir.)

...

Bunca yazı neden yazıldı?..

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nin ilgili biriminin yanıtını DEHŞET VERİCİ buldum, onun için;

Yanlış mı anladım... ya da unuttuğum birşey olabilir mi deyip, ABB'nin ilgili birimine giderek üç kişi ile görüştüm. En son Çevre Sağlığı Şube Müdürü Serdar Şahin'di görüştüğüm. 'Adresimin olmadığı bir imza kampanyası için verdiğiniz yanıta, adresimi nereden buldunuz?' soruma, "imza attığınız yazıda vardır", yanıtı verdi. Israrla adres yazmadığımı belirtip, mümkünse o sözünü ettiği belgeyi, adresimin olduğu imzamı görmek istediğimi belirttim. "Olur, ama personel yok, dışardalar" dedi.

Müdür Şahin'le dışarda; kendisi sigara molasında iken ayaküstü görüştüm. Olur, dediyse de gönülsüzdü zaten!

...

Kampanyaya önderlik edenlerden sordum, 8 bin imza toplanmış. Ama tamamına gitmemiş bu yanıt. Sebebini bilmiyorum.

Ad ve soyadımızın bulunup adresimizin bulunmadığı bir kampanyaya 'adrese teslim' yanıtı; "BEN SENİ TANIYORUM"..., "SENİ İZLİYORUM"..., "BUNDAN SONRA ADIMLARINI ONA GÖRE AT"... şeklinde yorumladım.

Bir tehdit, bir şantaj olarak algıladım yani!

İstihbarat için de TÜİK'in kullanıldığını düşünüyorum.

...


Not: Bunlar kesinleşmiş bir yargı kararı olmadığına göre, bana ait bir vehimden ibarettir!..




Alt yazılı farklı bir bakış:



Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 http://picasaweb.google.com.tr/hdulun/SonunuBekleyen100YLSporTesisleriNdeSonDurum#




 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..