Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İnsan grupları

İnsan grupları
 

Bu anıma kadar ne kadar insan tanıdığım, karşılaştığım, diyalogta bulunduğumu sayı olarak belirtmem olanaksız. Okuyanlarıma yararlı olur düşüncesiyle insan gruplarını aşağıda maddeler halinde belirtiyorum. Haliyle bu gruplandırma benim tasarrufum değil tabi. Adını hatırlayamadığım yabancı bir yazarın kitabından alıntıdır.

İNSAN GRUPLARI

1- Endişeli

2- Bencil

3- Hırçın

4- Sıkıntılı

5- Katı

6- Temkinli

7- Sessiz (içe dönük)

8- Atak (dışa dönük)

9- İtinalı (titiz)

10-Rahat geçimli

11-Alıngan

12-Huzursuz

13-Değişken yapıda (fazla konuşkan)

14-umursamaz (tasasız)

15-Aceleci

16-Mutsuz

17-Gururlu ve kibirli

18-Menfaatçı

19-Kuruntulu

20-Tembel

21-Kinci

22-İnatçı

23-Kompleksli

Okuduğunuz için teşekkürler!

 

Düzce 21.12.2016

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..