Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '13

 
Kategori
Aile
 

Kadın olmak

İnsan hayatı o kadar kıymetli ve değerlidir ki var olanları hep yok olunca anlıyoruz.. Ders vermek gibi olmasın fakat hayatta gerçekten kendimizi üzmeye vakit bulamamalıyız şöyle dönüp bir bakın bugün kendiniz için ne yaptınız ?

Eğer siz bir babaysanız bütün gün çocuklarınız ve eşiniz için durmadan çalıştınız,bir ev hanımıysanız evinizin işleriyle cebelleştiniz çeşit çeşit yemekler yaptınız fakat bunların hiç biri kendiniz için değil hepimiz bir şeylere bağlı olarak yaşıyoruz ve bu bizi hayattan soğutmak için yeterli bir sebep... Kendiniz için bir şeyler yapın isterseniz oturup hüngür hüngür ağlayın başınızı yastığınıza koyduğunuzda ben bugün ağladım kendim için ağladım diyebilin ve bundan keyif alın hayatın zevkini nefes almanın mutluluğunu hissedin hem de en derin duygularla..

Kimseye hesap vermek zorunda kalmayın ki bu bizim toplumumuzda sadece kadınlara özgü bir ZORUNLULUK peki sizce böyle mi olmalı ? Asla... Eğer bir kadın hayatını adadığı çocukları ve eşi için elinden gelen gönlünden geçen her şeyi yapmayı göze alabiliyorsa bırakın kendiyle baş başa kalmaya karar verdiğinde kalsın ona bir güven ona bir hak verin çünkü o kadındır ve bütün hayatın yükünü omuzlarında taşır hissedemezsiniz onu kırmayın narindir,alıngan ve güvenilirdir.. Arada kanı bozuk olanları da unutmamak lazım tabi, onlar ar damarı çatlamış olanlardır her şeyi yapabilirler neyse ki yaşamlarının son demlerinde hata yaptıklarını anlarlar bilhassa onlar okumalı bu yazımı hatalarının farkına varabilmek için,ben ne yapıyorum ? diyebilmek için..

Erkekler sahiplenmeli üzmek yerine kol kanat germeli karısına, kızına, annesine vs. çnkü kadın savunmasızdır güvenmek ve sahiplenilmek ister eğer ona bu duyguyu verirseniz sizden şanslısı yoktur artık ve unutmayın ki sizi var eden fakat bugün dayaktan ölen, şiddete maruz kalan,tanrının yer yüzüne gönderdiği kutsal kadınlardır...

 
Toplam blog
: 19
: 208
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Öğrenciyim, sosyal yaşamdaki olayları kaleme almak beni rahatlatıyor. ..