Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '08

 
Kategori
Genetik
 

Kendini klonladı

"California’da kök hücre araştırmaları yapan Stemagen firmasının CEO’su Dr.Samuel Wood, kendi cilt hücrelerini bir kadının yumurtasına yerleştirerek kendisini klonladı." (Hürriyet)

Öncelikle, yıllarca bunu yadsıyanlara geçmiş olsun. Molly’nin klonlayıcısı da, bu işin mümkün olduğunu belirtmişti, hem de Türkiye’ye geldiği zaman.

Tabii ki adamın başına bir sürü dert gelecek. İnsan klonlama yasak çünkü. Ancak, belli eyaletlerde yasal boşluk olabilir ve bu hesaba katılmış olabilir.

Ne olursa olsun, adam cesur. İlkleri de böyle cesurlar yapıyor genelde.

Yüz nakli de ilk kez yapılırken, mümkün olmadığını ilere sürüp karşı çıkanlar oldu.

Adamlar, maymuna elektrot bağlayıp robot yürüttü. Sıradan insanlar hala etik, ütük geveliyorlar.

Kafa nakli de böyle. O da yapıldı ve yapılacak.

Ben bir ölümlüyüm ve bundan dolayı sonsuz acı çekiyorum. Bu acıyı dindiren tek şey, artık birileri için ölümsüzlük yolunun açık olduğunu görmek.

Benim bir fani olarak yapabileceğim tek şey, ölümsüzlere 500 yıllık, 1.000 yıllık, 10.000 yıllık biyografi önerileri tasarlamak.

Ben de yazarak zihnimi klonluyorum.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..