Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

KILIÇDAROĞLU'NUN ADAYLIĞI

Kılıçdaroğlu

“Millet ittifakı

Cumhurbaşkanlığı adaylığımı

İsterse

Desteklerse

Aday olurum” dedi

 

Gayet normal

Ben anormallik görmüyorum

Olaya

Alıcı gözle bakıyorum

Kılıçdaroğlu

Epey çalışmalı diyorum

 

Halkın oyunu almak

Halkın Cumhurbaşkanı olmak

Çok zahmetli bir iş

Bugünkü durumuyla

Seçim kazanamaz Kılıçdaroğlu

 

Öncelikle

Değişecek Kılıçdaroğlu

Halkın

Etkin şekilde

Dikkatini çekecek noktaya gelecek

 

Yine belirteyim ki

Dikkat çekici değil Kılıçdaroğlu

Bu noksanlık

Kılıçdaroğlu ’nu yarı yolda bırakır

 

Rahmetli Demirel

Bir seçim öncesi

“Onlar beş verirse

Ben on veririm” diyerek

Önemli şekilde dikkat çekmişti

Ve

Seçimi de kazanmıştı

 

Sonra

Doğru yakın çevre oluşturacak

Kılıçdaroğlu

Yakın çevresi

Ülke Halkı tarafından

Sevilen

Sayılan

Değer gören insanlardan olacak

 

Bilen

Yapabilen

Olabilen

Ve

Olabilip bundan kazanan

Ve de

Yakın olma ilişkisi gelişkin insanlar

Oluşturacak çevresini

 

Bilinsin ki

Bu karakterdeki insanlar

Dikkat çekici insanlardır

Halkın dikkatini çekerler

Halkın olurunu alırlar

 

Gelelim ikinci adıma

İkinci adım

“Bilge lider” olmadır

Şuan ki Kılıçdaroğlu

“Bilge Lider” değil

 

Kılıçdaroğlu şunu yapacak

“Bilge Lider” nedir onu öğrenecek

“Bilge lider” olacak

Bilge liderlik yapabilecek

 

Ve “Bilge Lider” olup

Millet İttifakının

Cumhurbaşkanı Adayı olacak

Seçimi kazanacak

 

“Bilge Lider” olarak

Türkiye Cumhurbaşkanı olacak

Ülkeyi

Halkı mutluluk yaparak yönetecek

Ölünceye kadar da

Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı kalacak

 

Gelelim

“Bilge lider” özelliklerine

“Bilge lider”

-Doğru sözlü olacak

-Verdiği sözde duracak

-Müşfik olacak

Halka sempatiyle bakacak

Herkesi sempatiyle karşılayacak

Sempatiyle kucaklayacak

-Etkin dinleyen olacak

Yani

Halkı can kulağıyla dinleyecek

İşine gelmeyince

Boşver ya deyip

Laf üretmeye geçmeyecek

Halkı etkin dinleyen lider

Halkı sorunsuz bırakır

Zaten

Lidere düşen de budur

Halkın sorunlarını öğrenip

O sorunlardan halkı kurtarmaktır

 

Şimdi

Kılıçdaroğlu şu ödevi yapsın diyorum

Pedagojik olarak

“Bilge Liderliği”

Çalışıp başarsın

 

Yapacağı iş basit

İki bin kere

Kulağın duyacağı sesle

“Bilge Lider oluyorum” diyecek

Sonra da

Yine iki bin kere

Kulağın duyacağı sesle

“doğru sözlü oluyorum

Verdiğim sözde duruyorum

Müşfik oluyorum

Etkin dinleyen oluyorum”  diye

Tekrarlarda bulunacak

 

Sonunda görecek ki

Gerçek anlamda

“Bilge Lider olmuş” Kılıçdaroğlu

 

Bu teori

Pozitif teoridir canlarım

Yani deneyseldir

Deneyen kazanır

 

Şimdilik ben söyleyeceklerim bunlar

Umarım

Önerilerim

Sayın Kılıçdaroğlu’nun kulağına gider

Ve uygular

 

İnşallah

İnşallah

İnşallah

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..