Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '13

 
Kategori
Deneme
 

Kız çiftliği kaz çiftliği / Mükemmel insan modeli

Kız çiftliği kaz çiftliği / Mükemmel insan modeli
 

Herkesi Allah yaratıyor; ya bir tane de biz yaratalım. Alalım doğar doğmaz bir örnek Ayşe, bir örnek Mehmet; sokalım hayat laboratuarına, kimyasal deney yapar gibi işleyelim gram gram varlığın düsturunu.

İnsan özellikli bir canlı, mükemmele yakını olabilir; bizde var mı? Hiç sanmıyorum; şapkası düşük kel muhtardan değil, üstün insandan bahsediyoruz.

Saçları süper olacak, hiç dökülmeyecek. Boy 1.80, gram fazlası yok. Ayakkabısını çekeceksiz giyecek(şimdi ayağımız büyük olduğu için değil yamuk olduğu için çekecekle bile giyemiyoruz) Nah ahanda buraya yazıyorum; anası yerden bitme Naciye karısı, babası da ayı Kazım olsun fark etmez; bize genetik sökmez.

Bu yazıların gereksiz ve saçma olduğunu düşünenler madem öyle günde kırk kere neden aynaya bakıyorsunuz? Ben güzelim diye aynaya bakanlarla kendini beğenmediği için bakanların sayısı aynı. Biri şuram güzel buram güzel, ay ben ne güzelim derken diğeri vücudunda beğenmediği yerlerin haritasını çıkarıyor.

Normalde bir insanın vücudunda beğenmediği bir yer, beğenmediği bir organı/uzvu olamaz. Çirkin insan söz konusu değildir. Siz çirkin değilsiniz yanlış yaşam nedeniyle çirkin hale gelmişsiniz. Patates bile bakmadığınız zaman yamru yumru oluyor. Sizler fıtrat olarak patatesten farklı mı olduğunuzu düşünüyorsunuz? Çirkinlik bakımsızlığın, bilgisizlik ve yanlışlığın sonucu. Hiç kimse ve hiçbir nesne için çirkinlik söz konusu olamaz. Allah çirkin yaratmaz. Sadece şöyle ya da böylesinizdir.

Bir de işte deniliyor ya ben neden Sofia Vergara gibi değilim diye. Tabii ki son derece yanlış, aptalca bir değerlendirme. Sen sen olarak güzelsin. Boyun kısa olabilir. Gözlerin mavi değil kahverengidir. Belki mükemmel kalçalara da sahip değilsin. Ama yine de güzelsin. Neyim güzel deme, sen bilemezsin. Herkesin Sofia hayranı mı olduğunu sanıyorsun? Öyle olsaydı herkes Sofia ile evlenmek isterdi. Ben niye sarı Hatice’yi aldım ki!

Bizim bir iddiamız var: Genetik bazı sınırlar olsa da vücudumuzun şu anki hali yaşam şeklimizin sonucu. Yani bugünkü yamuk Ayşe ile kertik Mehmet’i biz alıp doğumundan itibaren özel yetiştirseydik (damızlık gibi, Hitler vari üstün ırk; istediğinizi söyleyin, umurumda değil) ben iddia ediyorum belki Türkan Şoray-Kadir İnanır olmayacaklardı ama şimdikinden çok farklı olacaklardı.

Bu insanlara anlatamıyorsun, bizler de bahçede kabak gibiyiz. Kabağın yetiştirme farkını biliyorsunuz; kötü yetiştirirsen hayvanlar yemiyor, iyi yetiştirirsen ağızlara layık. İnsan da böyle. Maneviyatını konuşmuyoruz, konumuz vücut güzelliği. İnsanları bu şekilde yetiştirmenin laboratuar deneyleri başlatılmalıdır.

Söylemiştik, Kerim Korkut’u anladığınız gün hayatınız değişecek.

130 kilo kız olur mu? Yamuk Ayşe haline bakıyor, ne kadar aptal; tutmuş kader diyor. Kız bacım sen anandan böyle mi doğdun? Millet yanlış anlar diye kucağıma bile alamamıştım. Şimdi Kerim Ağabey beni bu halde görmesin diye arka sokaklardan gidiyorsun.

Bu tür yazıları başka yerde okudun mu? Çünkü onlar insanları yamuk olsun çirkin olsun, Allah böyle yaratmış deyip her haliyle kabul ederler; ben kabul etmiyorum. Benim elimde; nasıl ağzıma layık kabak yetiştirirsem öyle de güzel Ayşe yetiştiririm.

Biz söyledik, hâşâ yeryüzünün Tanrısı da biziz; Tanrı’nın yarattığını, onun yüce sanatına uygun olarak dizayn edecek, fıtrat güzelliğinden zerrece kaybettirmeyeceğiz. Şimdi Allah manken yaratıyor, biz ucubeye çeviriyoruz. “ Tanrım beni baştan yarat” diye şarkı mı olurmuş! Yaratmış ama sen kıymetini bilmemişsin. Dağda uzaktan öküzle ayıramadığın Mehmet’i yeni doğduğunda annesi öpmeye kıyamıyordu.

Sizler okuduğunuz, inandığınız, arkasından gittiğiniz bütün âlimleri, ulemaları terk edeceksiniz. D…nu bağlayamayan derviş size akıl veriyor. Kampusta hayat dersi veren prof’unuzun inek işkembesi gibi göbeğine, mazı gibi kalın boynuna, ayakta zor duran yamuk vücuduna baktınız mı? Ben şahsen böyle birinden hayat dersi almam. Kendini bile değiştirememiş sizi nasıl değiştirecek. Olabilir, irade zor bir şey ama düşüncesi de vücudu gibi. Sorun ben normalim diyecektir. Sen annenden böyle mi doğdun? Nasıl bu hale geldin? O muhteşem bilgilerin hiç mi işine yaramadı? Sen kendin bedenen hadi irade diyelim ama fikir olarak da yamuksun, yamuk Ayşe’ye ne verebilirsin?

İşte hayatın asıl gerçekleri bunlar. Kerim Korkut’un amacı sadece Türkiye’de bir düzen kurmak değil insanları adeta yeniden yaratıp dünyayı değiştirmek. Bunun için yüreğim ve aklım bana yeter. İnsanlarımızın yarısından fazlası aslında olması gereken özellikte değil. Tıpkı pazar tezgâhlarındaki meyve ve sebzeler gibi eksik, yarım, yanlış, bozuk, çürük, olmamış… Pazar tezgâhlarındaki meyve ve sebzeleri de değiştireceğiz, sokaktaki insanları da. Çürük domatesi onların kafasına kafasına atacağız! Ve Kerim Korkut Türkiye’sinde vücudunun çirkin hali nedeniyle sokağa çıkamayan yamuk Ayşe mankenlik kursuna gidecek. Yeter ki siz başınızdaki bozuk düzen simsarlarını atın, Kerim Korkut’un etrafında toplanın. Hep birlikte adeta yeni bir dine gireceğiz. Mükemmel insan ve mükemmel hayat için ülkenin bütün kaynaklarını, aklımızı, yüreğimizi, elimizin nasırını, alnımızın terini seferber edeceğiz. Uzun sürecek, uzun bir yola gireceğiz ama yolun sonunda Tanrı’nın çocukları gibi parmakla gösterileceğiz. İnanın bana; çünkü ben nasıl olmamız ve ne yapmamız gerektiğini biliyorum.

 

 

  

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..