Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kızımın doğumgünü ve Kardeş Türküler konseri

Kızımın doğumgünü ve Kardeş Türküler konseri
 

-03 Mayıs 2008 tarihini kızım iple çekiyor.
-Sadece kızım 03.Mayıs 2008 tarihini iple çekmiyor.
-01 Mayıs 2008 tarihini de iple çekiyor.
-01 Mayıs 2008 tarihinde doğdu.
-Ve doğum günü hazırlığı yapıyor kendince.
-Ve hayli heyecanlı.
-Bu zamanın çocukları doğum günü konusunda son derece hassaslar.
-Ben hayatım boyunca hiç doğum günü kutlamadım dersem yeridir.
-Sadece eşim doğum günümü hatırlar.
-Ve o gün karşılıklı birer kadeh şarap içeriz.
-Ama kızım için doğum günü çok önemli.
-Kesinlikle her şey son derece muntazam olmalı.
-Bütün arkadaşları iştirak etmeli doğum gününe.
-Her şey yerli yerinde olmalı.
-Garip bir durum.
-Pek aklım almıyor ya.
-Neyse.
-Nasıl mutlu oluyorsa öyle yapsın.

* * * * *

-Kızımın yine en çok beklediği gün 03 Mayıs 2008 tarihi.
-Yani Mayıs ayının ilk Cumartesi.
-Bu tarihte “Kardeş Türküler” konseri var Konyaaltı Açık Hava Tiyatrosunda.
-3 yıl önceydi.
-İlk kez kızımı Kardeş Türküler konserine götürmüştüm.
-Müthiş keyif almıştı.
-Ve o konserden sonra ne zaman arabamıza binsek, kızım ille de Kardeş Türküler albümünü koyar ve dinleriz.
-Bir başka müziği dinlemeyi asla kabul etmedi uzunca bir zaman.
-Arabaya biner binmez “Baba konser kasetini koy” diye talimat verir.
-Es kaza biraz oyalanırsanız, yaygarayı basar.
-Şimdi dört gözle bekliyor konseri ve gündemine almış.
-23 Nisan’ı kazasız belasız atlattık.
-Doğum günü faslını da geçersek, bir adım daha atmış olacağız.
-Son gündem maddemiz ise “Kardeş Türküler” konseri.
-Onu da geçersek, kısa bir dönem için paçayı yırttık demektir.

* * * * *

-Bu güne kadar bir çok defa konserlere gittim.
-Bir çok müzik grubunun konserlerini keyifle izledim.
-Bunların içerisinde unutamadığım konserlerden bir tanesini 1988 yılında yaşamıştım.
-İstanbul Harbiye Açık Hava Tiyatrosunda.
-Ruhi Su’yu anma gecesi düzenlenmişti.
-Timur Selçuk yönetiminde, Dostlar Korosu nefis türküler söylemişti.
-Konser süresince tık nefes olmuştum.
-Ve konserin sonunda, Genco Erkal, Nazım Hikmet’ten enfes şiirler okumuştu.
-Ve Genco Erkal, sahnede, şiir okurken muhteşemdi.
-Tek kelime ile muhteşem.

* * * * *

-Diğer bir konser ise Antalya Konyaaltı Açık Hava Tiyatrosundaydı.
-Kardeş Türküler konseri.
-Eşim ve kızımla birlikte izledik.
-Ve kızımın dilinden iç düşmedi o güzelim konser.
-Tam bir müzik şöleniydi.
-Hemen hemen bütün şarkıları kızım tık nefes dinlemişti.
-Kimi şarkılarda ise kendince oynamıştı.
-Ne de çok gülmüştük.

* * * * *

-Şimdi hedef kızımın 01 Mayıstaki doğum günü.
-Diğeri 03 Mayıstaki Kardeş Türküler konseri.
-Ve ondan sonrası.
-Anneler Günü.
-Okuldaki yıl sonu gösterisi.
-Ve daha bilemediğim bir çok özel gün.
-Özel günlerin arkası gelmiyor ki.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..