Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kopyala yapıştır, Her telden!

Kopyala yapıştır, Her telden!
 

<ı>Dün gece kötü bir rüya gördüm. Tüm detayları unutmamak için hemen kopyala yapıştır yaptım. Sabah kalkınca hemen bilgisayara koştum, ara ara yok!
<ı>Bugün, iş yerinde çalışırken aha dedim. Ben bu anı daha önce yaşamıştım. Bak şimdi Sebo benden, namaz kılmak için izin isteyecek.

<ı>

<ı>"Usta, sen demirleri kesene kadar ben namazımı kılıp hemen geleyim”

<ı>—Demedim mi?

<ı>

<ı>Evvelden sigara olmasa, hesap yapamazdım. Şimdi ise karnım açken kafam çalışmıyor, bırakın hesap yapmayı, karnım açken yolda para bulsam almaya mecalim olmaz.

<ı>

<ı>Diyelim ki parayı aldık. Bir iki denemeden sonra da, doğru sayıp parayı cukkaya attık. Yemin billâh ne kadar bela varsa beni bulur!

<ı>

<ı>—Rabbim; benim hesabımı dürmekte vade yapmaz. Peşin peşin!

<ı>

<ı>Bana da, askere giderken büyüklerim sıkı sıkı tembihlemişti; " Ne, en önde ol. Ne, en geride ol." Göğsümü kabartan takdir ve teşekkürler hep orta yolda geldi.

<ı>

<ı>Nasıl ortada olunur, nasıl istikrar korunur, nasıl oyun bozulmaz?
<ı>Bunu bir öğrenmiş olsak; muhtemelen toplum olarak ta, hem takdirini hem ödülünü alacağız. <ı>Konuşurken hiç tökezlemeden iki cümle üst üste kurmak benim için çok zor; istiyorum ki herkes benim başımda dolaşan tilkiyi hemen anlasın!

<ı>

<ı>Konuşmak bana bu yüzden çok zor geliyor... (sen konuş ben dinlerim, bana tilkiler müsaade etmiyor ağabeeey) :))

<ı>

<ı>Bazen vur patlasın çal oynasın dağıtmak geliyor içimden, bazen de, sessizce ağlamak.

<ı>

<ı>Küçük oğlum Gökmen sabaha karşı, uykusunda bir kahkaha atıyor! Ne oldu Gökmen? Diyorum, uyku sersemi...

<ı>

<ı>Baba; "Hani hamurdan yapılmış harfler var ya? Annem onlardan çorba yapmış, tencerenin içinde harfler yan yana gelmiş ve benim adımı oluşturmuşlar. Bütün harfler yanıp sönüyor. Hem de renkli renkli! "

<ı>"Kalanını sonra anlatırım" deyip tekrar uyudu.

<ı>

<ı>Eee babasının oğlu tabi böyle garip rüyalar görecek. <ı>Hemen kopyala yapıştır!

<ı>Balıkçı arkadaşım Birol;

<ı>“Ağabey gezimizin hikâyesini yazıyorsun ama benden hiç bahsetmiyorsun, oysa ben senin bu hikâyeni sırf bu yüzden takip ediyorum” diye söyleniyor.

<ı>

<ı>Haydaa... desene şimdi tek tek analize gireceğiz!
<ı>Üzülme sevgili kardeşim uyanır uyanmaz bu konu üzerinde çalışacağım.

<ı>Kopyala yapıştır…

<ı>

<ı>Pardon yani, uyanınca unutuyorum da (!)

<ı>

<ı>Neyin gerçek, neyin yalan veya rüya olduğunu, aslına bakarsanız toplum olarak ta anlayamaz olduk. “Birlikten kuvvet doğar” derler, yeter ki biz, birlikte olduğumuz coğrafyada, yaşamamız için gerekli olan ihtiyaçlarımız üzerinde mutabık kalalım.

<ı>

<ı>Bu bir rüya değilse en yakın zamanda bir darbuka alacağım!

<ı>Bu yaştan sonra gitar veya bağlama zor gelir öğrenemem. Arada bir hem çalıp hem oynayacağım. <ı>Resimdeki darbukanın sesini çok beğendim belki birçoğunuz dinlemişsinizdir! Meşhur bir darbukadır. Sahi tanıyan varmı?

<ı>

<ı>Nasılsa yakında hep birlikte çalıp oynayacağız! Şimdiden provalara başlasak iyi olur...

<ı>

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..