Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

Kuşkayası Turgut Erbek

Kuşkayası   Turgut Erbek
 

23 Nisan 2010 TÜYap İzmir Kitap Fuarı


23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı günü Mevlüt Kaplan Çocuk Öykü Dalında üçüncülük ödülü plaketimi alabilmek için 22 akşamından yollara düştüm. Gece 12 de İstanbul'dan kalkan otobüs sabaha karşı ancak 4.30 sularında Yalova'ya ulaşabildi. Saat 12.00 de TÜYAP İzmir Fuarı'nda yapılacak olan ödül törenine neredeyse yetişemeyecektim.

Telaş, heyecan, buruk mutluluk, hüzün. O gün, 23 Nisan 'da İzmir'de hissettiklerim bu duyguların karışımıydı işte. Burada bu törende, şimdilerde aramızda olmayan MB'den bir arkadaşımın da yanımda olamasını nasıl isterdim bir bilseniz. Olmadı, olamadı...

Deneyimli ve değerli eğitimci Mevlüt Kaplan çok anlamlı bir konuşma yaptı. Ödül alanlar da birer kısa konuşma yaptılar. Yazacağım sonradan. Plaketler verildi.

Bu benim mutlu günümdü. Dostlarımla paylaşacağım bir mutlu gün.

Sonra kutlamalar arasında, geleceğini hiç ummadığım, hiç beklemediğim bir başka blog dostunu karşımda görünce ağlayasım geldi. Kendimi tuttum.

Çocuk yazınına mührünü yıllar öncesinden vurmuş olan, TRT' de uzun yıllar prodüktörlük yapmış ve KUŞKAYASI adıyla Milliyet Bloglarda yazan, gazeteci yazar TURGUT ERBEK de tedavi yatağından kalkıp ödül törenine gelmiş. Bu unutulmayacak incelikli ve içten davranışı nedeniyle Turgut Erbek'e buradan MB'den de saygılarımı sunuyor ve savaştığı hastalıktan zaferle çıkmasını tüm kalbimle diliyorum.

Vakayinüvis'in " Kuşkayası Yalnız Olur" adlı bloğunu anımsatmak ve linkini vermek istiyorum. KUŞKAYA'sının yaşanmışlıklardan süzerek sözcüklere döktüğü çocuk öykü kitaplarından şimdiye kadar edinmemiş olan arkadaşlarımızın, KUŞKAYASI 'nın kitaplarından edinmekle, bir çocuğun duygu dünyasını renklendireceklerini, arkadaşımızın mücadelesine de bir moral katkıda bulunmuş olacaklarını yeniden hatırlatmak istiyorum. Kitap istemek için aşağıdaki mail adresine yazabilirsiniz ya da linkinden ulaşabilirsiniz.


İzinsiz yazdığım bu yazım için beni bağışlayacağını düşündüğüm nazik arkadaşımıza en içten teşekkürlerimle saygılarımı sunuyor, esenlikli nice günler yaşamasını diliyorum.

aras3659@hotmail.com


http://www.turguterbek.tr.gg/


http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=224128

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..