Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '08

 
Kategori
Haber
Okunma Sayısı
955
 

Kusursuz cinsel hayat mümkün olabilir mi?

Kusursuz cinsel hayat mümkün olabilir mi?
 

http://www.hurriyet.com.tr/dunya/8215763.asp?gid=229&sz=72152


Kusursuz cinsel hayatın anahtarı robotlar olabilir mi?

Kusursuz güzelliğe sahip olacak hümanoid robotlar, yaşlanmayacak, dert dinleyecek, yemek yapabilecek, istenilirse evlenilebilecek, evin güvenliğini sağlayacak, temizlik yapabilecek…

Ve kusursuz bir cinsel hayat sunabilecekler…

Daha ne yapsın hümonoid!

Robotlarla sex yapmanın sıradan olacağını söylediğinde dünya çapında tartışmalara konu olan Levy, bu kez daha iddialı bir açıklamada bulundu ve yüzyılın ortalarına doğru robotlarla evliliğin sıradan bir şey olacağını söyledi.

"Kusursuz güzellikte hümanoid" robotlar neredeyse hazır. Daha önce robotlarla sex yapılabileceğini belirten Prof. David Levy; robotlarla evlilik yasal olacak iddiasında bulundu.

Hürriyet gazetesinin haberine göre yüzyılın ortalarına doğru robotlar insanoğlunun cinsel hayatının vazgeçilmezleri arasında olacak. Maastricht Üniversitesi Yapay Yaşam araştırmacılarından Prof. David Levy yine iddialı açıklamalarda bulundu. Daha önce "Yüzyılın ortalarında robotlarla sex sıradan bir şey sayılacak" diyen Levy, şimdi de "Robortlarla evlilik yasal hale gelecek" şeklinde konuştu. Dahası, inanması güç olsa da bunlarla ilişkilerin de bir hukuku olacak. Liberal özgürlükler konusunda ilerici bir konumda bulunan Hollanda, insan-robot evliliklerini yasal hale getiren ilk ülke olması bekleniyor. Levy'e göre önceleri farklı ırkların birbirleri ile evlilikleri kabul edilmiyordu daha sonra bu tabu yıkıldı ve İnsan-robot arasında oluşacak cinsel ilişki de zamanla bir tabu olmaktan çıkacaktır şeklinde açıklamalarda bulundu.

Hukuki altyapı hazırlıkları

Japonların geliştirdiği Asimo’nun Hümonoid (insansı) robot konusunda son aşamaya ulaştığını belirten Levy, ABD’nin teknoloji merkezi Masachussetss Teknoloji Enstitüsü'nde de "fame-fatale" ya da "cazibeli kadın" robotu geliştirildiğini ve şimdiden Massachussetss eyaletinde 2050'lerde "robotlarla evlilik" için hukuki altyapı hazırlıklarının şimdiden tartışıldığını da belirtti.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Avcıların avlama sistemleri farklı farklıdır. Kimi silahla kimi tuzakla,kimi ag ile filan siz bunları dahada çoğaltabilirsiniz.Bu cinsellik robotlarıda bir tuzak ve bir soğuk savaş hemde para kazanarak.Kadın erkek ilişkisini yok edip nesli tüket ve bi başka sistemle ülkeleri ele geçir.İşin özü cinsellik adı altında işgale zemin hazırlamak.Umarım sizler böylebir tuzaga düşmezsiniz.

yaşlıdelikanlı 
 13.02.2008 14:23
Cevap :
İlginç bir yorum yazmışsınız. Tabiki paranın peşindeler bende değindim blog un sonunda. Fakat robotların insan hayatına girmemesi söz konusu olamaz. Zaten gerçek bir kadın gibi davranmaları söz konusu olamaz. Teşşekürler ilginiz için  13.02.2008 14:32
 

Ve bu bir cinsel yozluktan öte hislerin ölüm döşeği hele cinselliğin içgüdüsel bir şey olduğunu düşünürsek...

SIBEL 
 12.02.2008 22:59
Cevap :
Haklı olabilirsiniz...  13.02.2008 11:01
 

Kusursuz bir cinsel yaşam hayatı anlamsızlaştırır. heyecanı bitirir. heyecansız bir cinsellik yavan olur diye düşünüyorum. Asla istemezdim.

Yapukay 
 12.02.2008 17:09
Cevap :
Elbette, kusursuz olmasını istemiyorsanız siz de azcık kusurlu bir program yüklersizniz... Şaka bir yana insanın yerini tutmayacağı kesin fakat sadece cinsel açıdan bakmamak gerek. ABD li araştırmacılar nasıl para kazanırızın peşinden koştukları için bu yönde yansıdı gündeme....  12.02.2008 17:49
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 127
Toplam yorum
: 122
Toplam mesaj
: 32
Ort. okunma sayısı
: 887
Kayıt tarihi
: 06.12.07
 
 

Gazeteciliğe az çok bulaşmış, memleket meselelerini ve dünya gündemini takip eden, okuyan yazan b..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster