Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '08

 
Kategori
Felsefe
 

Lambada titreyen alev üşüyor!

Lambada titreyen alev üşüyor!
 

www.rpgclassics.de


“Ben güzele güzel demem; güzel benim olmayınca!”

Ben derim Abi!

Kim bu dünyada, bu fani dünyada benim diyebilir?

Kime ne aittir? Fitne fesadından başka?

Dostluk naylondur! Karşındakinin sevgi dolu gülüşü kirli bir dondur!

Ben olmadığım yerde gül bitmez!

Bitmemelidir!

Ben yoksam, var olma cesaretim yoksa çöle dönsün vahalar!

Diyenler!

Sen güzele güzel diyemezsin! Güzel senin olmadıkça!

Ben derim Abi!

Baş başa verenleri sevgi üretenleri ürkütmek, hem kolay hem eğlenceli!

Toplanmayın dağılın! Birlikten dirlik doğar! Eğlenceliğim, çekirdeğim fıstığım;

Boş bomboş zamanlarımı doldurduğum; cici oyuncaklarım! Elimden alamazsınız! Tohumlarım, fidelerim, fesatlıklarım!

Bitsin bu muhabbet! Yok olsun tüm aşkın ilanları!

Diyenler!

Tırmalayın kirli tırnaklarınızla; kel başa şimşir tarak olanları!

Armudun sapı, üzümün çöpü!

Güzele güzel denir mi? Gıdıklamıyor! Koltuk altlarını!

Anladık! Sen güzele güzel demezsin! Güzelleşemezsin de; göçüp gitmeden bir deneseydin! Olmaz bilirim ellerine gül kokusu bulaşır! Sen o şeyin dikenini seversin!

“Lambada titreyen alev üşüyor!” Mihriban! Türkün beni sardı! Gözlerim şaştı uykum kaçtı! Ayrılıklar bağrımı yaktı!

Sabahın köründe seni dinlemek! Beni döşeğimden etti!

Ben güzele güzel derim! Sen de bir dene! Zor belleme!

Mihriban! Sevdiğim! Sevaptır!

3.5.2008 İzmir

Cumartesi sabahı saat 5.55

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..