Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

MB, "ısırgan ot"u istilasına mı uğradı?

MB, "ısırgan ot"u istilasına mı uğradı?
 

yorumsuz...


Milliyet gazetesinin yaklaşık 40 yıllık bir okuru olarak, internet ortamında da dolaşırken; MB gözüme çarptı, okuduğum yazılar hoşuma gitti ve niye bende bu ortama katılmayayım diye düşünerek, bu yılın Mart ayı ortalarında yazılarım onaylanarak, MB' da yazmaya başladım.

İlk zamanlarda yazmak ve okumak, bu ortamda bulunmak oldukça keyifliydi; ancak daha sonra yazarlar arasında bazı sürtüşmelerin olduğunu fark ettim ve üzüldüm, ancak bu kişisel çekişmelerin içerisine girmemeye de özen gösterdim.

Ne yazık ki, bu uzun sürmedi; bir arkadaşımın yazısına yaptığım yorum nedeniyle, bu çekişmelerin içerisine girmek zorunda kaldım; adeta çekildim! Ve bununla ilgili de bazı polemikler yaşandı ve bu rahatsızlıklar sebebiyle de, uzunca bir süredir yazı yazmıyordum. Çünkü, yazı yazmak bana artık keyif verici bir olay olmaktan çıkmıştı!..

Ancak, önceki gün tekrar dönüş yapmak istedim, fakat gördüm ki; oratlıkta "ısırgan ot"ları cirit atıyor ve adeta MB, istila altında kalmış!.. Doğadaki "saksağan" ların baskısı ne ise, toprakta "ayrık otu"nun istilası ne ise; MB' daki istila da o denli tehlikeli boyutlara gelmiştir...

Burada MB editörlerimizi uyarmak istiyorum; buradaki seviyeyi bu derece düşürürseniz, kişilk sahibi, rafine üyeniz kalmayacak, bunu lütfen gözönüne alınız ve geç olmadan, şu ortama bir çeki düzen veriniz; aklına esen denetimsiz ve kaba-saba, sinsice saldırılarda bulunamasın!..

Son günlerde iletilerde gelen şu çok anlamlı bilgiyi de sizlerle paylaşmak istiyorum:

İnsanlar üçe ayrılırmış;

1-) Ekmek gibidir, hergün aranır.

2-) İlaç gibidir, gerektiğinde aranır.

3-) Mikrop gibidir, siz onu aramayın, o sizi bulur!

 
Toplam blog
: 52
: 1892
Kayıt tarihi
: 05.03.09
 
 

Okumayı seviyorum ve okumanın, insanın içindeki havuza taze suların katılmasını sağladığına inanı..