Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '08

 
Kategori
Magazin
 

Mehmet Ali ve Çarkıfelek

Mehmet Ali ve Çarkıfelek
 

Aslında Çarkıfelek türü programları sevmem. Mehmet Ali Erbil'den de fazla haz etmem doğrusunu söylemek gerekirse ama nedense kendisine anlaşılmaz bir saygı duyuyorum. Büyük ihtimal, küçükken bana onun konservatuvar birincisi olduğunu söylemelerinden dolayı böyle bir durum var. Akıllı bir adam olduğu kesin. O yüzdendir ki, kendisi Türkiye'nin en sevilenlerinden. Dediğim gibi, saygı duyarım ama sevmem... Çarkıfelek'i de çoooook eski zamanlarda izlemiştim. Sonra bıraktım. Basit buldum diyeyim, dürüst olayım. Yani o gün bugündür, yıllardır ne ailem izler ne de ben. Ne olduysa bu yaz oldu. Aslında tatilin başları iyiydi. Ailem çalıştığı için ben evde yalnız kaldım ilk ay ve durmadan film izledim vs. Ta ki, akraba ziyareti diye Ankara'ya gidene kadar. N'aparsın, anneannemlerde Digiturk falan yok, hani evde Comedymax izleyip geçiştiriyorduk ama Ankara'da öyle bir imkan da olmayınca başladık normal kanallar izlemeye ve başladık normal(!) programlar izlemeye...

Yıllardır izlemediğim Çarkıfelek'i de böyle izlemeye başladım. İlk başlaırda sıkıldım falan ama ne yalan söyleyeyim, güldüm yapılan esprilere... Yiğitliğe leke sürdürmek istemezdim ama gerçek bu. Mehmet Ali Erbil, insanı güldürüyor. Evet, belki çoğu zaman basit esprilerle ama adam insanların hüznünü alıp götürüyor. Biz dertli bir aile değiliz. Aylık gelirimizde kötü değil ama herkes öyle değil ki. Bir bakıyorsunuz Türkiye en zengin ülkelerden biri seçiliyor, bir bakıyorsunuz maaşlara yapılan zamlar komik rakamlar. Tabii o yapılan zam da zaten suya, elektiriğe yapılan zamlara gidiyor, bir fark olmuyor yani... Anlatmaya çalıştığım, Mehmet Ali Erbil'ler belki de olmalı bu ülkede... Bizim için değil ama neşelenmeye ihtiyacı olanlar için... Çarkıfelek, eve gidene kadar yani bir ay izleyeceğim bir program olacak, ondan sonra kendi programlarıma döneceğim. Esprilerini ne kadar bayağı bulsam da Mehmet Ali Erbil, sana saygı duymaya devam edeceğim. Bizim gibi burnu büyük olmadığın ve herkese hitap ettiğin için...

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..