Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '09

 
Kategori
İzmir
 

Merhum Ensari Bulut Anısına

Merhum Ensari Bulut Anısına
 

Geçtiğimiz yaz başlarında, aşağıdaki linkten okuyabileceğiniz “Kral Olacağım” başlıklı bir yazı yayınlamıştım. Kısa süre önce hayatını kaybeden İzmir-Çiğli’nin CHP’li Belediye Başkanı Merhum Ensari Bulut’tan dinlediğim, yaşanmış bir olayla ilgiliydi bu yazım.

Birkaç gün önce Ensari Bey’in İstanbul’da vefat ettiği haberini aldığımda içim cız etti. Ensari Bey’e oy vermiş biri, ayrıca Çiğli seçmeni de değilim. Ancak Merhumun, ilçesinde sevilen ve sayılan bir politik şahsiyet olduğunu yakinen biliyorum.

Ensari Bey ile Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök’ün İzmir’de katıldığı bir sohbet toplantısında, toplantının akabinde düzenlenmiş olan kokteyl esnasında tanışmış idim. Ve o yazımda naklettiğim olayı da bizzat Kendisi’nden dinledim. Yazımı okumanızı tavsiye edeceğim.

Bu vesile ile de Merhum’a, Tanrıdan rahmet; yakınları ve sevenlerine başsağlığı dilemek istiyorum.

Kral Olacağım

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..