Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog okur ve yazarlarına sevgilerimle...

MBu yazımı ihtiyaç duyulduğu için yazıyorum… 

Öncelikle hakkımdaki tartışmalara son vermek için ben günü gününe 04.11.1996 doğumluyum. İstanbul Bayrampaşa’da ikamet ediyorum. Aslen köken olarak Kırklareli Lüleburgaz’lıyım. 

Şimdi işte görünür olmak diyorsunuz? Toplantılar düzenliyorsunuz ve 15 yaşında birinin bu toplantılara katılmasını bekliyorsunuz… 

Evet katılabileceğim bir toplantı olmuştu Bakırköy’de yapılmıştı ama o da benim kısmetsizliğim toplantıyı yapıldıktan sonraki olanlarla ilgili yazıda öğrendim maalesef… 

Üsküdar da idi yanılmıyorsam bir kahvaltı düzenlenmişti gitmeyi çok istedim olmadı. Gelelim benim görünme konuma ben bütün yorumlarda Bahçelievler Anadolu Sağlık meslek lisesinde okuyorum dedim biriniz geldi de görüşmedim mi? Diğer taraftan biriniz telefon numarasını yazdınız aramadım mı? İsmim aynı adresim belli diyorum MSN adresimi de yazıyorum isteyen eklesin görüntülü görüşelim. 

Çok şükür benim alnım bu konuda açık… 

Peki hanginiz bu konuda benim kadar açıksınız… 

MSN- burcakyazici@hotmail.com 

Telefonumu da yazacağım ama bir sebepten el konuldu muhtemelen içindeki hat iptal oldu yeni hat almak zorunda kalacağım telefonum iade edildiği gibi bilgilerime telefon numara mı ekleyecek kadar görünürüm. 

Sizlerden kınamadan yargılamadan önce bunu beklerdim bir mesaj yazıp diyebilirdiniz kızım numaram bu müsait olduğunda lütfen ara… 

Bundan daha görünür olmak her halde açık adresimi vermekle olurdu. İsteyen olursa onu da verebilirim… 

Her ne olursa olsun şu bir gerçek insanlar düşüncelerinde özgürdür ve ben sizin düşündüklerinize müdahale edemem. Benim görünür olmak için elimden gelen budur. 

Sevgi ve saygılarımla… 

 

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..