Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '14

 
Kategori
Blog
 

Minik bir istatistik

Minik bir istatistik
 

Blog sayısı 100'den fazla olan blogerların, ayrı bir kategoride gösterilmesini, daha önceki bloglarımda önermiştim.

Bununla ilgili minik bir istatistiki çalışma yaptım.

100 blogtan fazla blog yazan, bloger toplam sayısının, genel MB toplam blog sayısına oranının, yüzde beş ( % 5 ) civarında olduğunu gördüm.

Mesela blogerların alfabetik sıralamasında (A) HARFİNDEKİ  TOPLAM 43 SAYFADA YAPTIĞIM HESAPLAMADA, 430 yazardan ancak 28 tanesi,100'den  fazla blog yazmış.

( B ) harfinde de durum aynı.

Tüme varım metoduyla yaptığım değerlendirme gerçekten şaşırtıcı.

Demek ki MB'de yüz yazardan doksan beşi blog yazma konusuna ya hiç önem vermiyor ya da çok az önem veriyor.

Oysa toplam blog sayıları beşyüzün üstünde olan bir çok yazarımız var.

Bu arkadaşlarımızı tebrik etmek ve onları başka bir yere koymak gerek.

Mesela geçen gün genç bir arkadaşımızın yazdığı bloglara baktım ve ne kadar büyük emek sarfettiğini gördüm. Sporla ve de özellikle basketbolla ilgili yüzlerce blog yazmış. Hepsi de bilgi dolu ve günlük gazetelerde yayınlanabilecek nitelikte yazılar.

Ama iddiaya girerim ki, bu genç arkadaşımızın ismini çoğunuz bilmiyorsunuzdur.

Zaten, yorum yazdığım bir yazısında, benim yorumumdan başka yorum yoktu.

Hepimiz MB'yi seviyoruz,övgü yazıları yazıyoruz ama , MB için ne yapıyoruz?

Daha tanınmış hale getirmek, daha hareketli olması, aktif özellik kazanması için ne yapıyoruz? 

Bir kaç arkadaşımız hariç, hiçbir şey yapmıyoruz.

Biraz yazarlarımızdan, Baver Ergun' a , Kadri Kanpak'a kulak verelim.

MB'yi daha güçlü hale getirelim.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..