Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Mustafa Mumcu’yu arıyorum aranızda gören var mı?

Mustafa Mumcu’yu arıyorum aranızda gören var mı?
 

İçinizde Sayın Mumcuyu tanımayan var mı?

O Milliyet BLOG sitesinin bana göre vazgeçilmezi.

O bir Bloger Muhalifi.

O bir eleştirmen.

O bir düşünür.

O bir tasarımcı!

O benim sevdiğim, kızdırmaktan keyif aldığım bir ağabeyim!

Her ne kadar bir ara birbirimizi yesek de, severim kendisini.

Peki, İçinizde Sayın Mumcu'yu gören bilen var mı?

Sevgili Mumcu ile yine son zamanlarda karşılıklı muhalif yorumlar yaptık, ama en nihayetinde işi tatlıya bağladık.

Hatta kendisini tanımak istediğimi, cep numaramı bile yazdım, e-mail attım kendisine.

Bu arada Sayın Mumcu'nun tasarım yaptığını öğrendim, şirketime ait logo çalışması yapacak, beni onu resmedecekti, bende logoyu beğenirsem, 2008 yılından itibaren şirket logosu olarak kullanacaktım, Ancak Sayın Mumcudan 1 haftadır cevap alamadım, normalde böyle ortadan kaybolmaz, mesajlara anında cevap verir, hafta en az 1, 2 blog yazardı!

Bu bir şaka değil, Açıkçası merak etmeye başladım, aranızda Sayın Mumcu'nun yerini, ne halde olduğunu bilen varsa, insanlık namına lütfen bana bilgi veriniz!

Saygılarımla

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..