Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ne alaka!

Gecenin bu vaktinde yazı yazacak adam değilim ama felek yazdırıyor.

Haberler: UYUDUK-BÜYÜDÜK diyor. (ben farkında değilim)

Tv deki filmler artık olmayan aşkı hatırlatıyor. (yaşanmayınca hatırlatsan ne olur ..)

En çok izlenenler magazinle, evlilik programları oluyor. (adamlar işi biliyor, evde boş oturanlara gözü dikmişler)

Denize istavrit için olta atıyorum mezgit çıkıyor. (tabi öyle çıkar, sığ yere olta atarsan öyle olur.. mezgit dipte olur çünkü ;))

Çocukların derdi beni geriyor. (ne zaman germedi ki)

Hanım ikide bir ''pc açıkken gel bi otur da, oku, yaz'' diyor. (aha da yazdım işte.. bakalım çıkacak mı?)

Okuyorum da ne oluyor? Alim mi olacam! inadına derdim artıyor. (öyle derler ya..)

Okuyunca işte böyle uykum kaçıyor. (kaçsın.. kaçsın.. iyidir..)

Ama en güzeli ne biliyor musunuz? (tabi biliyorum)

Bu gece İstanbul dan torun geliyor! torun geliyor! Oh! Tüm sıkıntılarım bitiyor..
(onu da biliyorum)

Pc nin yapamadığını anlayacağınız torun yapacak bana; beni kahvehaneden uzaklaştırıyor. (fazla sürmez onu da götürürüm.. Sakın kızmayın hemen canım ;)) Kahvehanemiz çardak altında püfür, püfür bir yer, hemen ayağımızın dibinde.. Hem oyun oynamayıveririm, seyrederim birader..))

 
Toplam blog
: 17
: 537
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Cide / hacıahmet Köyü'nde doğdum. Lise yıllarım Zonguldak'ta geçti. TTKya memur olarak işe girince ..