Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ne alemler varmış!!!

Ne alemler varmış!!!
 

Sarmaş dolaş dostluklar


Sabah gözümle birlikte radyomu açtım, ses ayarını abartmışım aniden bir çığlık attılar ‘yalnız kalmayın ??? alemde aşka gel, muhabbete gel.’ Şaşkın şaşkın dinledim ve yuuh bu kadar da olmaz dedim. Bu alemleri bilenler biliyor, girenler giriyor zaten reklamı niye yapılıyor anlam veremedim. İnternet üzerinden aşk nasıl olur onu mu öğreneceğiz. Ben şöyle duydum o reklamı ‘gel vatandaş gel anti sosyal, çarpık, yalan, reel olmayan aşklar, dostluklar, muhabbetler buradaaa’

Hemen pc başına geçip arama motoruna yazdım adresin bir kısmını, çıkan toplam sonuç 168.000. Tekrar yuuh dedim. İlk linki tıkladım. Bakın neler var, aşka gel, işe yarıyor, burada tanıştılar vs. Yok daha neler ağzım açık devam ediyorum okumaya. Sabahın körü denilebilecek bir vakitte sistemde 7655 kişi var.2029 kadın, 5626 erkek???? Ne zaman kalktınız, hangi ara girdiniz sisteme, pc de açılış sayfanız mı yaptınız? Bu kez şaşkın değil üzgündüm hem de çok. Anti sosyal ortamlar neden bu kadar yogun?

Bilmediğin yere git bildiğin kadar övün. Bu mudur? Ne bu güvensizlik, sokakta, parkta hatta apartmanda karşılaştığımız insanlara selam vermeye üşenen insanlarımız buraya tıkışmışlar. Girenler ve orada iyi dostluklar kuran insanlar olmuştur mutlaka ama benim küçük kapasiteli beynim durumu algılamakta zorluk çekti.

İnternet kadın mı erkek mi tartışması vardı bir aralar. Şimdi de şu tartışmayı açalım internet yararlı mı? zararlı mı? Eee zarar ve yarar her ortamda ver diyeceksiniz. Çok doğru ama lütfen reklam konusunda daha dikkatli olalım. Her ‘rant arayan pazar’ her ortamda salınmasın.

Doğruyu yanlışı ayırt etme olgunluğuna ulaşamamış beyinler , lütfen dikkatli olun!!!

Girin, gezin, görün ama a-sosyal ortamlardan hızla uzaklaşın!!! Genç beyinlere güveniyorum.

HAYDİ SOKAĞA ÇIKIN , KARŞILAŞTIĞINIZ İNSANLARLA SICACIK SELAMLAŞARAK BİR DOSTUNUZU ZİYARET EDİN VE BİR KAHVE SÖYLEYİP İÇİN HEM RUHUNUZU HEM DE BEDENİNİZİ DOYURUN

 
Toplam blog
: 16
: 815
Kayıt tarihi
: 05.06.08
 
 

1970  doğumluyum. İşletme mezunuyum.  İki çocuk annesiyim. Yazmak ve okumak en büyük hobim. Artık..