Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '09

 
Kategori
Dostluk
 

Ne için teşekkür edilir sana dostum?

Ne için teşekkür edilir sana dostum?
 

Dostluğun en büyük armağan bana dost! Dostluğun için teşekkürler dost!


İyi günümde yanımda olduğun için mi?

Kötü günümde beni hiç yalnız bırakmadığın için mi?

Ağladığımda omzunu ıslatmama izin verdiğin için mi?

Güldüğümde sen de gülerek neşeme neşe kattığın için mi?

Yaptığım deliliklerle dalga geçmeyip bana katıldığın için mi?

Düşüncelerime katılıp beni desteklediğin için mi?

Hep arkamda olduğun için mi?

“Al kalbim seninledir, yüreğim seninledir” diyip kalbini verdiğin için mi?

Aynı sevgiyi beklemeden, karşılık beklemeden sevdiğin için mi?

Hiçbir zaman beni unutmadığın için mi?

Mutsuz olduğunda beni düşünerek mutlu olduğun için mi?

Bana söyleyebileceğin bütün güzel şeyleri söyleyerek beni bu kadar mutlu ettiğin için mi?

Bana sevildiğimi hissettirdiğin için mi?

Ne olursa olsun sevdiğin için mi?

Ne olursa olsun güvendiğin için mi?

Her şeye rağmen “İyi ki varsın” dediğin için mi?

Hep yanımda olduğun için mi?

Yoksa bütün bunlar için teşekkür ettiğimde “Bu benim görevim dostum, teşekküre gerek yok” dediğin için mi?

Hangisi için teşekkür edeyim sana dostum? Hepsi için ayrı ayrı teşekkürü hak ediyorsun…


Çünkü hep yanımdasın, sana ihtiyacım olduğunu biliyorsun… Biliyorsun senin mutluluğunun benim mutluluğumu doğrudan etkilediğini. Ve bu yüzden en kötü gününde bile beni mutsuz etmemek için zor da olsa gülümsüyorsun… Bunlar için de teşekkür borçluyum sana.

Seni tarif etmek zor… Hayat desem, melek desem… Karşılık eder mi? Sanırım etmez. Anlatılmazsın sen dost, tarif edilemezsin. Anlatılmaz duygularımız… Bunu söyleriz birbirimize, “Ben ne kadar söylesem de seni ne kadar sevip, değer verdiğimi; kelimeler yetmiyor anlatmaya biliyorsun değil mi?..”

Biliyorum dost. Seninle aynı duyguları yaşadığım için biliyorum. Ben de seni en az senin kadar seviyorum, en az senin kadar değer veriyorum. “Çok” demek yetmiyor bizi, “çok” kelimesi az kalıyor sevgimizin yanında. “Sonsuz” diyoruz. Belki bu ifade edebilir duygularımızı diye. Ama sonsuzun da ötesinde dost…


Cansın, canımsın dost,

Hayatsın, hayatımsın dost,

Meleksin, meleğimsin dost,

Bir tanesin, bir tanemsin dost,

Kansın, kanımsın dost,

Her şeysin, her şeyimsin dost…

Canıma, hayatıma, meleğime, bir taneme, kanıma, her şeyime;

Her şey için teşekkürler dost! Anlatabildiğim ve anlatamadığım, bana kattığın her şey için teşekkürler dost!


Bütün dostlarıma...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..