Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '16

 
Kategori
Güncel
 

Ne zaman yaşamak istediğimizi söylesek gerçekleri önümüze koyuyorlar

Ne zaman yaşamak istediğimizi söylesek gerçekleri önümüze koyuyorlar
 

112 YAŞINDAKİ ZEYNEP TEYZENİN TEK HAYALİ BARIŞ


Acı gerçek dediğiniz, mecburiyet dediğiniz bu takozlar hayatın doğal yapısı, dünyanın gerçeğiyse başım gözüm üstüne. Yolu kapamış, yol kapalı diyor. Niye benim önüme bu saçma sapan gerçeği dayıyorsunuz? Yolu kapama. Kapadıysan aç. Bana ne! Ben kapadıysam takozu ta…

Ama olmuyor ki yani! Ben senin (ya da birilerinin) yüzünden bu hale düşersem kusura bakma seni döverim! Gerçek dediklerinin %80’i ne dünya, ne hayat ve ne de hâşâ Allah ile ilgili. Çevre kirliliğinden bahsediyor. Niye kirli çevre? Gökten affedersin b…mu yağıyor? Çevre kirliliğini doğal bir şeymiş gibi gösteriyorsun bana. Yani dünya zaten kirli der gibi. İyi ama gez dağları ayının s…nı göremezsin. Dünya kirli falan değil sen kirletmişsin.

Senin ya da birilerinin kestiği faturayı ben niye ödeyeyim… Mecburiyet mecburiyetleri yaratanlarındır, al gerçeğini, tövbe tövbe! Kardeşim Sultandağı geçit vermiyorsa etrafından dolanırım, bu benim sorunum; ama içimizdeki bazı ayılar dünyayı kirletiyorsa bana ne bundan.

En çok ekmekle korkutuyorlar… Dünyanın bir yerinde örneği de var ya. Silaha verilen parayla Afrika’nın bir yıllık ihtiyacı karşılanıyorsa ben ona da Allah’ın takdiri demem. “Hayatın içinde mecburiyet yoktur” dedik kimse tınlamadı; çünkü kimse anlamadı. Koca Sokrat bile böyle dememiş bu etiketçiler sana inanır mı korkut. O yazımızı ördekler okudu galiba! Ne kimse tepki gösterdi, ne haklısın diyen oldu. Çünkü kimse anlamadı “Böyle bir şey nasıl olur”

Anlamadıysan anlatalım… Önümüze dayadığınız ve gerçek dediğiniz abuk subuk sorunlar bizim eserimiz. Kırk yılda bir deprem olur, gerçek(mecburiyet, baş edemeyip kabul edeceğimiz/boyun eğeceğimiz kader gibi durum)dediğiniz bu mu? Ya da heyelan, tabii afet… Savaş da bizim eserimiz. Ben bu ülkenin başında olsaydım ne PKK vardı, ne IŞİD ne de başka bir şey. Suriyelileri de içeri almaz sınırın dışında beslerdim.

Peki, PKK, IŞİD’ nasıl yapacaktın Korkut? Sol örgüt var ya şu an aklıma gelmiyor adı, tamam THKP-C,ne istiyorsunuz, gelin tartışalım, mecliste konuşalım, silahları atın fikrinizi halka anlatın. Hayır mı dediler, benden günah gider.

PKK… Ne istiyor adamlar. Biz Kürt halkı olarak ayrı devlet kurmak istiyoruz. Ver gitsin. Sanki babanın toprağı. Böylesine haklı bir gerekçe için bir damla kan akması bile gerekmez. “Hayır biz savaşarak alacağız” mı dediler. Vur emri!

IŞİD… Dini hassasiyetleriyle ilgili (doğrudan ve sadece din ile ilgili) eylemlerini serbest bırakır hatta yardım ederim. Dini korurum, yüceltirim. Hayır bunlar yetmez ateistin de kellesini isterim derse aynen PKK gibi vur emri!

Bunlar mı önüme dayadığın mecburiyetler? Ancak gerçeği göremeyenleri kandırırsın. Gerçek ne? Bunları zihniyet yaratıyor.  Hiçbiri olması gereken biri değil. Bir gün Kürtlere sen özgürlüğünü mecbur vereceksin. Millet yıllarca kan içtikten, belki yarım milyon insan öldükten sonra. Iraktaki, Suriye’deki aynı kafa. Bu gidişle bizim aylan bebeklerimizi de İtalya sahillerinden toplamayız inşallah!

Adam bitti diyor, PKK bitmiş! 30 bin militanı daha var ve üstelik geri zekâlılığı devam ediyor. Karayılan kör, gerçeği göremiyor. Bunlar ülkesini korumuyor, Fatih’in torunu olduklarını ispata çalışıyor. Aha buraya yazıyorum: Hepiniz öleceksiniz!

Türkiye’de bir kesim var savaşı seviyor savaşa bayılıyor. AKP’liler oyumuz %70’e çıktı diyor. Kurtlar vadisi, Ertuğrul dizileri reytingleri parçalıyor. Kösemin reytingi düşük, çünkü orada Osmanlı yeniliyor. Süleyman’da nasıldı? 50 yıl daha sürer bu savaş. Son PKK militanı öldürüldüğü gün biter. Yenileri çıkmazsa tabi.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..