Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Neden blog yazıyorum?

Neden blog yazıyorum?
 

1-Yazarken kendimi tanıyorum. Yazarken kendimle ilgili birçok detaya ulaşıyorum.

2-Yazıyorum, çünkü yazarken rahatlıyorum. Yazdıklarım daha çok mesleğim dışı konular oluyor. Her ne kadar bazen yazarken, editörler kurulunu sıktığımı düşünsem de, yazınca, içimi boşaltmış gibi oluyorum. Bazen kuş gibi uçasım bile geliyor.

3-Yazdıklarımda birilerini hatırlıyorum, onları yazıyorum. Yazılarım bir bakıma onlara verilen bir hediye gibi geliyor bana. Hiç tanımadığım bir blog okuru ya da çok tanıdığım ve sevdiğim bir insan okurken yazılarımı “bu cümle beni anlatıyor” “bu benim” demesi, böyle düşünmesi hoşuma gidiyor.

4-Bloglarımın okunması, mizahi konularda insanları güldürmem ya da gelen yorumlar bana bir şeyler öğretiyor. Sanki bana bir şeyler katıyorlar.

5-Yazarken kendimi bambaşka bir dünyada buluyorum, bundan da mutlu oluyorum.

6-Umuyorum okuyanlarda benzer mutlulukları hissediyorlardır.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..