Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '16

 
Kategori
Eğitim
 

Okulda ahlak öğretilmez; çünkü okul tekke değil

Okulda ahlak öğretilmez; çünkü okul tekke değil
 

Ahlak odaklı eğitimde çocuklar ya IŞİD olur ya da gay filam. Terbiyeli, saygılı olsun, olsun da terbiye matematik formülü değil, örneklerle anlatacaksın. Peki, hangi örnekleri vereceksin? Milletimizin geçmişini… Anne baba hak, büyüğe saygı, ezan susmaz bayrak inmez, beşikteki çocuğunu katleden muhteşem Fatih, derisi yüzülen Nesimi filan.

Çocuk bunları öğrenecek/öğreniyor… Yanına göz boyama bir iki bilim filan, çanta kıyafet okul yolu göz boyama… Hiçbir anne babanın okulda çocuğuna ne öğretildiğini bildiğini sanmıyorum. Kaldı ki bazı anne babalar safsata risalesini savunuyorlar da. Benim çocuğum da bunları okumak zorunda ve ben buna razı değilim.

Bu onaylamadığımız eğitimi reddedemiyoruz. Çocuklarımızı okula göndermesek. Kanuna karşı gelmiş oluyoruz. Daha kötüsü muhalif olanlar da bu eğitim katliamından habersizler. Sonra bir bakıyor ki kendi devrimci çocuğu sakallı. Eğitimle ilgili başkaldırı gerekli.

Kalitesinden vazgeçtik, çocuklarımızın geleceği tehlikede… Eğitim sistemimizde sorun ilköğretimde; ağaç yaşken eğilir deyip çocuklarımızı eğip büküyorlar. Lisede, üniversitede korkmayın. Zaten o yaştaki çocuğu kandıramıyorlar. Küçük yavrularımız okul sevinciyle, rengârenk çantalar, tablet de dağıtıyorlar, hoş kitaplar, öğrencilik ortamı kapılıp gidiyorlar. Ahlak, saygı zaten hep duydukları. Üfürülen faşizmi fark edemiyorlar.

Bu iş bu kadar kolay değil çocuğun hayatının yarısı okuldaysa diğer yarısı evde, istediklerini tam olarak elde edemiyorlar ama bizim istediklerimizi elde etmemize engel oluyorlar; çocuğumuza günaydın diyoruz aleykümselâm diye karşılık veriyor.

Ben bu eğitimi verenlere bir şey demiyorum, onların amacı belli zaten… Onların amacını onaylamayan milyonlar gaflet içindeler. Çocuklarınız okuldan eve gülerek geliyor olabilirler. İmkân olsa da beyinlerine ve ruhlarına da bir bakabilsek. Uyuyorsunuz, uyandığınızda çok geç olacak!

Verilen eğitime itiraz etme,  meclis araştırması, müfredatı inceletme hakkınız var. Daha olmadı çocuklarımızı okula göndermeme gündeme gelebilir. Endişeliyiz. Ne yapalım kanunları yani, asacaksa assın kesecekse kessin! Çocuklarımız karanlık bir geleceğe yürüyor!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..