Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Olsam lütfundan şaşkın

Olsam lütfundan şaşkın
 

Alıntı.


Gönlüm nazlı bir ceren beni yatır dizine
Sar sarmala otağım canın sordukça beni
Güle yaprağı seren canan yatır dizine
Bala banar dudağım anıp durdukça seni.
 
İç içe soru cevap sende baş göz yittiğim
Öpüp tenim giderken geri s/alışım yâre 
Uykusuz kalmak sevap deminde söz ettiğim
Sözcükler raks ederken nefes alışım yâre.
 
Yazarım bestesini hasret canına canım
Müsavi rengi bulan kutsar alır diline
Aldım aşk destesini helal kanına kanım
Sevi sözüne dalan közü kalır eline.
 
Sevdan narı bereket bin bakışa böl beni
Bilinesi har aşkın ben sanılan beşiksin
Olmaz onsuz hareket bin yakışa böl beni
Olsam lütfundan şaşkın baş konulan eşiksin.
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..